اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انقلاب مربوط به حزب و گروه خاصی نیست و مال همه مردم است

امام جمعه دماوند گفت: انقلاب ما مربوط به حزب و گروه خاصی نیست؛ انقلاب مال همه مردم ایران است و ملت بزرگ ایران مثل جان خود از آن محافظت می‌کنند.

انقلاب مربوط به حزب و گروه خاصی نیست و مال همه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمند ایران و روز خدایی ۲۲ بهمن را تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: انقلاب ما مربوط به حزب و گروه خاصی نیست؛ انقلاب مال همه مردم ایران است و ملت بزرگ ایران مثل جان خود از آن محافظت می‌کنند؛ حضور و اراده مردم، به جمهوری اسلامی ایران اقتدار بخشیده است و سلاح ایمان و امید مردم، سلاح قدرتمند و بازدارنده دشمنان از طمع به این آب و خاک است.

امام جمعه دماوند گفت: آمریکا ۴۵ سال گذشته یکه بزن دنیا بود و کسی جرات نمی‌کرد به او بگوید بالای چشم تو ابروست؛ اما آمریکای امروز مثل شیر بی‌یال و دم شده است.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: مردم در کشورهای اسلامی باید دولت‌ها را مجبور کنند که رابطه اقتصادی خود با اسرائیل را قطع کنند و این کمترین کار در حمایت مردم مسلمان غزه در فلسطین است.

وی بیان کرد: اگر تاکنون کسی در ستمکاری و پلید بودن آمریکا شک داشت، در این سه ماه گذشته پرده از چهره منافق و ریاکار آن‌ها کنار رفته و ظلم آن‌ها بر همه آشکار شده است.

امام جمعه دماوند تأکید داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ماه مثل دو پتک آهنین بر سر دشمن بدخواه ملت ایران کوفته خواهد شد و ملت غیور ایران‌بینی آن‌ها را به خاک خواهند مالید؛ شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات اسفند ماه عبادت و اطاعت از خدا و رسول است.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، جمهوری اسلامی ما هر روز قدرتمندتر می‌شود و ما این عظمت و ابهت را مدیون شهیدان هستیم؛ تلاش می‌کنیم ضعف‌های خود را برطرف نموده و تلاش می‌کنیم در عرصه‌های مختلف قوی شویم. ما به آینده روشن امیدواریم.

وی خاطرنشان کرد: از مجاهدان مخلص وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به خاطر شناسایی و کشف و ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا تقدیر و تشکر می‌کنیم و دست و بازوی آن‌ها را می‌بوسیم و به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

امام جمعه دماوند اظهار داشت: دقت و سرعت عمل وزارت اطلاعات در حفظ امنیت مردم و مبارزه با عوامل ضد امنیتی ستودنی و اعجاب‌برانگیز است؛ معامله‌های امنیتی با کشورهای غیرمتخاصم و گرفتن امتیازات و روکردن دست صهیونیست‌ها در جهان، کاری است که از فرزندان عزیز این ملت در وزارت اطلاعات برآمده و دشمن را عصبانی کرده است.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی گفت: دستگیری عوامل دشمن در کشورهای دیگر و پهن کردن چتر امنیتی به وسعت جهان نشان از کارآمدی وزارت اطلاعات دارد؛ مردم همواره به نهادهای امنیتی کمک کرده‌اند، چون امنیت را از همه چیز مهم‌تر می‌دانند و باید این همکاری ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: هر ایرانی می‌تواند یک عضو مفید و همکار خوب برای وزارت اطلاعات باشد و در تامین امنیت ملت ایران مشارکت داشته باشد.

پایان پیام/67015/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول