اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بندرعباس: تردد خودروهای پلاک آزاد بزودی حل می شود

امام جمعه بندرعباس با بیان حضور با عظمت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت : امروز صلابت انقلاب اسلامی ایران در دنیا به برکت مردم است.

امام جمعه بندرعباس: تردد خودروهای پلاک آزاد بزودی حل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان بندرعباس با اشاره به نزدیکی ماه شعبان اظهار کرد: ما باید قدردان ماه شعبان باشیم؛ زیرا در این ماه رزق و روزی مومنان تقسیم می‌شود؛ هم رحمت و هم رضوان خداوند در ماه شعبان است.    

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار عنوان کرد: پاسداران به مقتدای خودشان امام حسین(ع) هم در جهاد سخت و هم در جهاد نرم تکیه می‌کنند.    

عبادی‌زاده بیان کرد: امام حسین(ع) جهاد تبیین کردند و به مبارزه با ظلم پرداختند و روش‌های مبارزه با ظلم را به مردم آموخت که خود عینیتی از جهاد تبیین است.    

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره مبارکی که با تیزبینی امام راحل راه‌اندازی شد و امامین انقلاب می‌دیدند که سپاه پاسداران می‌تواند بازویی توانمند برای نیروهای مسلح ما باشد که همین گونه هم شده است.    

سپاه بازوی پر توان نظام اسلامی است

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: امروز سپاه با هماهنگی‌های ارزشمند که با سایر نیروهای مسلح دارد تبدیل به بازویی توانمند شده و امروز سپاه قدس در بیرون از مرزهای کشور با دنیای ظلم به مبارزه می‌پردازد.    

عبادی‌زاده ضمن تبریک به مناسبت ولادت قمر بنی‌هاشم(ع) و روز جانباز گفت: جانبازان شهدای زنده هستند، نگذاریم در کش و قوس حوادث این شهدای زنده به فراموشی سپرده شوند و جانبازان و آزادگان امروز رسالتی دارند که شهدا داشتند و صبوری و استقامت خانواده‌هایشان قابل تقدیر است.    

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در زمینه‌های مختلف دارد، تصریح کرد: متاسفانه ما نتوانسته‌ایم این دستاوردها بیان و تبیین کنیم و مدیران باید پای درد و دل مردم در شهرستان‌های مختلف باشند و اقدامات و تلاش‌های خودشان را نیز به مردم بگویند.   

صلابت انقلاب به برکت مردم است 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه این انقلاب با پشتیبانی مردم به پیروزی رسیده و بقای آن نیز به وسیله مردم است، گفت: امروز صلابت انقلاب اسلامی ایران در دنیا به برکت مردم است.    

عبادی‌زاده با تاکید بر اینکه تمسک به آموزه‌های اسلام و دین رمز موفقیت انقلاب است، مطرح کرد: خداوند در انقلاب اسلامی به ما نعمت ولایت فقیه را داده است و به فرموده رهبر کبیر انقلاب برای اینکه به انقلابمان آسیبی نرسد باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.    

وی با بیان اینکه موتور پیشران کشور علم و فناوری است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی دانشمندان ما به درجه‌ای از علم رسیده‌اند که فضا را در تسخیر خود در آورده‌اند و عالی‌ترین دانش‌ها را در زمینه‌های مختلف به دست آورده‌اند.

امام جمعه بندرعباس ‌مطرح کرد: امروز ما با دانش انقلابمان را به جلو می‌بریم و امروز ایرانیان گفته پیامبر اکرم(ص) در دستیابی به علم را محقق ساخته‌اند و این به برکت انقلاب است.    

عبادی‌زاده بیان کرد: امروز مردم بینش سیاسی دارند و کشوری آزاد و مستقل داریم و طبق آمار رسمی بین‌المللی ما در حوزه سلامت از آمریکا جلوتر هستیم و این چیزهایی بود که در قبل از انقلاب به آن فکر هم نمی‌کردیم. 

وی با بیان اینکه عیار معنویت مردم به برکت انقلاب اسلامی بالا رفته است، مطرح کرد: ایستادگی و مقاومتی که مردم در اوایل انقلاب داشتند همچنان نیز دارند.    

امام جمعه بندرعباس با اشاره به برکات فراوان سفر رئیس جمهوری به هرمزگان گفت: تواضع و فروتنی و تلاش فراوان برای انجام امورات از ویژگی‌های مهم رئیس جمهور بود و همه کارگزاران انقلاب اسلامی با شتابی که رئیس جمهور با آن در حرکت است اگر انجام دهند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.    

عبادی‌زاده بیان کرد: سفر رئیس جمهور به هرمزگان برکات و مصوبات خوبی داشت و مسائل مردم را به آن مطرح کردیم و امروز برکت آن را شاهد هستیم و در بحث بافت فرسوده، پل خلیج فارس، خودرو با پلاک منطقه آزاد و تردد آن در کل استان ان‌شاءالله به زودی حل خواهد شد.    

وی با اشاره به بازدید خود از زندان بندرعباس گفت: بسیاری از زندانی‌ها دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند و صنایع به کمک آنها بپردازند تا هنگامی که بیرون آمدند بتوانند کسب و کاری داشته باشند.   

  امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مظهر عظمت ملت ایران ۲۲ بهمن است، خاطر نشان کرد: ۲۲ بهمن روز بیعت دوباره مردم با امامین انقلاب است و سفارش می‌کنم با وضو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنید.  

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول