اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اصرار دشمن بر عدم حضور مردم در انتخابات است

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: خواست دشمن،عدم حضور مردم در انتخابات است و باید به این نکته توجه کرد که اگر به گفته منافقین حضور مردم فایده و تاثیری ندارد، چرا دشمن این همه اصرار بر عدم حضور مردم در انتخابات دارد.

اصرار دشمن بر عدم حضور مردم در انتخابات است

 حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار کرد: بهره برداری از پروژه های متعدد در زمینه های گوناگون و مناطق مختلف، پویایی و دغدغه مندی مسئولان را نشان می دهد و در میان این پروژه ها، بهره برداری از زمین های ورزشی و چمن در روستاها اهمیت ویژه ای دارد، چرا که باعث می شود شور، نشاط و امید در جوانان زنده شود.

وی افزود: قطعا خواست دشمن، عدم حضور مردم در انتخابات است و باید به این نکته توجه کرد که اگر به گفته منافقین حضور مردم فایده و تاثیری ندارد، چرا دشمن این همه اصرار بر عدم حضور مردم در انتخابات دارد؟

به گفته دری، دشمن با تمام توان در این زمینه بخصوص در جهت ناامید ساختن مردم برنامه سازی و تلاش می کند، پس این تلاش دشمنان نشان دهنده اهمیت حضور مردم در انتخابات است چراکه دشمنان هیچ زمان منفعت و خوبی را برای ما نخواسته اند.

حجت‌الاسلام  مهدی دُری در بخش دیگری از خطبه ها با تشکر از وزارت اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با اشرافیت اطلاعاتی که دارد توانست به گروه های تروریستی موساد در ۲۸ کشور ضربات جدی را وارد کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول