اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حذف نساجی از جام حذفی فوتبال

تیم نساجی در رقابت های جام حذفی فوتبال ایران میزبان آلومینیوم اراک بود و با شکست برابر این تیم از جام حذفی کنار رفت.

حذف نساجی از جام حذفی فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم فوتبال نساجی مازندران با پذیرش شکست خانگی در دیدار حساس مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک از صعود به جمع ۱۶ تیم مرحله یک‌هشتم نهایی این جام باز ماند و از جام حذفی فوتبال ایران کنار رفت.

 

 در این دیدار را که به نوعی اولین حضور سرمربی اسپانیایی در وطنی قائمشهر بود، تیم فوتبال نساجی از حریف خود با تک‌گلی که توسط احسان قهاری بازیکن سابق نساجی به ثمر رساند با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و خیلی زود از جام حذفی کنار رفت.

ترکیب نساجی در این دیدار :

 علیرضا رضایی، سعید آقایی، احسان حسینی، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی بیگی، نونو ویلار، منصور باقری، مهرداد عبدی، حسین زامهران، محمدرضا آزادی و آریا برزگر 

ترکیب آلومینیوم اراک :

 احمد گوهری، عارف حاجی‌عیدی، بهروز نوروزی‌فرد، سید مهران موسوی، احسان قهاری، یونس اکبرپور، علیرضا نقی‌زاده، میلاد بدرقه، مهدی لیموچی، رضا جبیره و محمد لطفی 

نیمه نخست این دیدار چنگی به دل نزد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم دو تیم برای گلزنی پا به میدان گذاشتند.

 

نساجی که اصلا در حد تیم میزبان نبود نتوانست چندان موفق ظاهر شود و میل اراکی ها به ثمر رساندن گل بیشتر بود و در نهایت در دقیقه ۶۳ با نفوذ بازیکنان آلومینیوم به خط دفاع نساجی، احسان قهاری در دهانه دروازه تیم سابق خود صاحب توپ شد و توانست گل اراکی‌ها را به ثمر برساند.

قهاری بعد گل خوشحالی نکرد تا تعصبش به نساجی را نشان دهد.

در ادامه هم با وجود حضور محمد عباس زاده بازیکن محبوب نساجی‌چی ها، تلاش نساجی برای به تساوی کشاندن بازی پس از دریافت گل به نتیجه‌ای نرسید و در نهایت آلومینیوم اراک توانست با پیروزی مقابل میزبان به جمع ۱۶ تیم مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند و نساجی از این رقابت‌ها که دو فصل پیش قهرمان آن شده بود حذف شود.

 

گفتنیست؛ در ابتدای این مسابقه بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم به مرحوم غلامرضا بهروان رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال کشور ادای احترام کردند.

حضور بانوان نساجی‌چی در این دیدار هم از دیگر نکات جالب توجه این دیدار بود. تعداد بانوان نسبت به آخرین بازی نساجی بیشتر از قبل بود.

به گزارش فارس؛ حالا با حذف نساجی از جام حذفی و عملکرد ضعیفی که نساجی در این بازی نیز داشت، همه هواداران نساجی انتظار دارند تمامی عوامل نساجی تمرکز خودشان را روی لیگ برتر و حفظ سهمیه نساجی در لیگ برتر قرار دهند تا سهمیه لیگ برتری مازندران در لیگ برتر حفظ شود.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول