اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آلکاراز : ما احتیاج داریم سطح کادرمان بالا را ببریم!

سرمربیان نساجی و آلومینیوم بعد از برگزاری دیدار این دو تیم در جام حذفی فوتبال ایران در نشست خبری حاضر شدند.

آلکاراز : ما احتیاج داریم سطح کادرمان بالا را ببریم!

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، لوکاس آلکاراس سرمربی اسپانیایی تیم نساجی پس از قبول شکست مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تیم آلومینیوم بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه به نظر من بازی، یک جدال تک گل بود، افزود: ما دو تیم در زمین بازی داشتیم که هر دو جنگنده و با انرژی بالا ظاهر شدند و با توجه به شرایط زمین، مجبور به بازی فیزیکی بودیم که این کار را سخت می‌کرد. با توجه به شرایطی که گفته شد، تیمی که گل اول را می‌زد، برتری پیدا می‌کرد. چرا که ما در جریان بازی اتلاف وقت هم داشتیم، ادامه کار برای تیم مقابل سخت‌تر هم می‌شد.

آلکاراز ادامه داد: آنها از تک موقعیت شان استفاده کردند و آن را به گل تبدیل کردند. بعد از گلی که دریافت کردیم بازی از شرایط خارج شد و ریتمش را از دست داد. با توجه به خطاها و توقف‌هایی که صورت می‌گرفت، شرایط سخت بود.

آلکاراس در خصوص مشکلات خط حمله نساجی گفت: با توجه به شرایط بد زمین، امکان پاسکاری نبود و دو تیم در این مسئله مشکل داشتند.

وی افزود: تیم سرعت لازم را نداشت و نمی‌توانست به پاسکاری رو بیاورد. ما احتیاج داریم سطح کادرمان را بالا ببریم بالا و خودمان را ارتقا دهیم. علاوه بر این مدافعان کناری ما باید بیشتر اورلب می‌کردند و ارسال‌های خودمان را در داخل محوطه جریمه بیشتر می‌کردیم. ارسال‌هایی هم که از سمت کناره‌ها داشتیم، کیفیت خوبی نداشت.

الکاراس خاطرنشان کرد: به هر حال ما باید کیفیت کار و عملکرد تیم را به خصوص در یک سوم زمین حریف بالا ببریم و کاری که آنجا می‌دهیم، کار سرنوشت سازی است و هر کاری انجا انجام دهیم، سرنوشت بازی را تغییر می‌دهد. اگر شما ده موقعیت از کناره‌ها پیدا می‌کنید و فقط هشت تا را ارسال می‌کنید و آنها هم از کیفیت خوبی برخوردار نیستند یعنی مشکل دارید و باید سطح را بالا ببریم.

سرمربی نساجی تاکید داشت: ما باید با تمرینات بیشتر کیفیتمان را بالا ببریم و از طرفی بازیکنانی چون عباسی و عباس زاده دیر به تیم اضافه شدند. نیاز به تمرین و زمان بیشتری دارند و من خوشبین هستم که می‌توانیم با کار بیشتر، نیم فصل دوم بهتری را داشته باشیم.

همچنین مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بعد از برتری تیمش برابر نساجی با بیان اینکه، بازی سختی بود، اظهار داشت: هفته‌ها بود دو تیم بازی نداشتند. این اتفاقات چندبار در لیگ افتاده و این بار مدتش خیلی زیاد بود.

وی افزود: تعطیلات ما اندازه یک پیش فصل بود و با یک برنامه‌ریزی خوب، علی‌رغم اینکه کمبود بازیکن هم داشتیم توانستیم تیم را خوب آماده کنیم. امروز هم توانستیم با یک بازی هماهنگ و آگاهانه تیم خوب نساجی را کنترل کنیم.

حسینی ادامه داد: می‌دانستیم با توجه به توانمندی بچه‌ها در لحظاتی صاحب موقعیت می‌شویم و از موقعیت‌مان به بهترین شکل استفاده کردیم، در ادامه با یک دفاع منطقی، منظم و خوب حریف را کنترل کنیم. جا دارد از زحمت تمام بچه‌ها تشکر کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک بیان داشت: با دل و جان بعد از هفته‌ها بازی خوبی انجام دادند. از طرفداران دو تیم تشکر می‌کنم، امروز جو خوب و پرنشاطی بود.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول