اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تزریق جانی دیگر در رگ‌‌های انقلاب با حماسه آفرینی مردم دیار یاقوت‌های سرخ

مردم ساوه در راهپیمایی باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باردیگر به خیابان‌ها آمده‌اند تا وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب به اثبات رسانده و ثابت کنند همچنان دل در گرو انقلاب دارند.

تزریق جانی دیگر در رگ‌‌های انقلاب  با حماسه آفرینی مردم دیار یاقوت‌های سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه مردم در شهر ساوه برگزار شد.

امروز مردم دیار یاقوت‌های سرخ بازهم به خیابان‌ها آمدند تا اوج وحدت و بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشته و آب پاکی بر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بپاشند.

 مردم ساوه در راهپیمایی باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باردیگر به خیابان‌ها آمده‌اند  تا وحدت و انسجام خود را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب به اثبات رسانده و ثابت کنند همچنان دل در گرو انقلاب دارند.

زن و مرد، پیرو جوان امروز دوشادوش مردم بیدار ایران اسلامی به خیابان آمدند تا نشان دهند تحت هر شرایطی  جشن تولد انقلاب را گرامی‌ می‌دارند و فشارها و مشکلات اقتصادی و کاستی‌ها نخواهد توانست بین آنها و انقلابشان فاصله ایجاد کند.

امروز ساوجی‌ها آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سردار شهید جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کرده و اعلام کنند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

 

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ساوه و روستاهای این شهرستان صبح امروز همزمان با آغاز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در نقاط مختلف استان، به میعادگاه آمدند و با حضور پُرشور و وحدت‌آفرین خود حماسه دیگری خلق کردند.

در میان جمعیت، پلاکاردهایی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» دیده می‌شود،  حضور اقشار مختلف مردم از پیرمرد گرفته تا پیرزن، از جوان و نوجوان گرفته تا کارمند و بازاری همه و همه در صحنه حضور یافتند تا بگویند پای انقلاب هستند.

مردم شهر یاقوت‌های سرخ با تجمع در میدان غدیر به سمت خیابان شریعتی، میدان مادر، میدان سلام، میدان امام خمینی(ره)، خیابان انقلاب تا میدان انقلاب در حالی که پرچم‌های سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران و عکس‌هایی از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهیدسپهبد قاسم سلیمانی در دستان خود داشتند، به حرکت درآمده و جلوه‌های زیبایی از اقتدار و بصیرت را به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز 22 بهمن با سردادن شعارهایی مانند «22 بهمن‌ماه یوم‌الله یوم‌الله»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» عهدی دوباره با امام و رهبر خود بستند.

 

 براساس مشاهدات خبرنگار فارس این مسیر چند کیلومتری با حضور گسترده و پرشور مردم پر شده شده بود و از پیر و جوان تا کودک و نوجوان با پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی در مسیر راهپیمایی حضور داشتند.

اگر ما نیاییم، دشمنان گمان می‌کنند از انقلابمان دست کشیده‌ایم

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی به خبرنگار فارس می‌گوید: آمده‌ایم، اگر ما نیاییم، دشمنان گمان می‌کنند از انقلابمان دست کشیده‌ایم، در حالی که  ملت ایران تا پای جان پای عاشق انقلاب و امامشان هستند.

آمده‌ایم تا بگوییم، ما ملت امام حسینیم

یکی از فرهنگیان شرکت کننده در این راهپیمایی نیز می‌گوید: همانطور که سردار دلها فرمودند ملت ایران ملت امام حسین(ع) است، ملت امام حسینی یعنی ملت پای در میدان بودن، ملت پای در صحنه بودن و ملت جان فدایی انقلاب بودن، ما آمده‌ایم تا بگوییم، ما ملت امام حسینیم.

 

 

 ساوجی‌ها تا انتهای مسیر در کنار انقلاب اسلامی خواهند ماند

فرماندار ساوه نیز بیان می‌کند: امروز مردم ساوه همگام با سایر ملت بیدار ایران اسلامی به صحنه آمده‌اند تا ثابت کنند که بر سر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با هیچ فردی تعارف ندارند و تا انتهای مسیر در کنار انقلاب اسلامی خواهند ماند.

علی الیاسی می‌افزاید: مردم به صحنه آمده‌اند تا بار دیگر تبعیت از ولایت، پاسدار خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی را فریاد بزنند.

 این نظام به واسطه حضور این مردم در صحنه استوار خواهد ماند

امام جمعه ساوه نیز تصریح می‌کند:  یوم الله ۲۲ بهمن، روز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نظام مقدس به کوری چشم دشمنان و به واسطه حضور این مردم در صحنه استوار خواهد ماند.

حجت‌الاسلام رحیمی می‌گوید: امروز با الگوگیری از نظام مقدس اسلامی شاهد خروش ملت‌ها بر علیه استکبار جهانی در سراسر جهان هستیم و قطعا امروز مظلومان جهان چشم به این حضور دوخته‌اند.

از دیدنی‌های قابل روایت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شهر ساوه حضور جوانان و نوجوانی است که  برخلاف تبلیغات دروغین دشمنان در دفاع از آرمان انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

 

نوجوانان و جوانان ساوجی با در دست داشتن پرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از مقام معظم رهبری و امام راحل، شمایل شهدا، دست نوشته‌ها و پلاکاردها در این راهپمایی شرکت خودجوش داشته و با سردادن شعارهایی چون: «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت دیگر است»،  «خون سلیمانی ما می‌جوشد، ملت علیه دشمنان می‌خروشد»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «در بهار آزادی جای شهدا خالی» دوباره با امام و رهبر خود تجدید میثاق بستند.

به گزارش فارس مردان و زنان غیور ساوه در راهپیمایی امروز  با سر دادن شعار «الله اکبر»، «ما ملت دلاوریم و پیرو خط ولایتیم» 45 سالگی انقلاب اسلامی  را جشن گرفته و بر لزوم وحدت و یکپارچگی ملی تاکید کردند.

پایان پیام

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول