اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

احداث و بهسازی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر راه روستایی خوزستان در دولت سیزدهم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از احداث و بهسازی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر راه روستایی این استان در دولت سیزدهم خبر داد.

احداث و بهسازی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر راه روستایی خوزستان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی از پروژه‌های عمرانی دهه فجر به شهرستان هندیجان سفر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ابتدا در آیین افتتاح و  کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و آسفالت جاده و همچنین راه‌های روستاهای این شهرستان شرکت کرد.

افتتاح ۸ کیلومتر‌ جاده هندیجان_ ماهشهر و همچنین جاده روستای دهیک‌ به اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال و کلنگ‌زنی جاده روستاهای چم کنار، دهملا بزرگ، شیری با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در این آیین با اشاره به نگاه نظام اسلامی در حوزه عدالت و رفع محرومیت‌زدایی به نکاه ویژه دولت به رشد و پیشرفت روستاها اظهار کرد: قبل از انقلاب روستاهای استان با کمترین امکانات زیرساختی و عمرانی روبروی بودند ولی خوشبختانه از برکات انقلاب اسلامی ‌و روی کار آمدن دولت مردمی و خدمتگزار همه روستاها شاهد تحول در حوزه زیرساخت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه راه روستایی شاهد احداث و بهسازی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر راه  روستایی هستیم و همچنین در ایام دهه فجر ۵۶۰ کیلومتر بهسازی و روکشی قابل افتتاح است.

خانچی ایجاد روحیه امید و نشاط زا از اهداف انجام پروژه‌های عمرانی برشمرد و گفت: با توسعه همه جانبه روستا در حوزه‌های مختلف شاهد مهاجرت معکوس به روستاها و رونق روستاهای استان خوزستان خواهیم ‌بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول