اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دعوت حزب کارگزاران از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حزب کارگزاران سازندگی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت حزب کارگزاران از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حزب کارگزاران سازندگی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« پیروزی انقلاب اسلامی تحولی مهمی در تاریخ پرنشیب و فراز ایران و اسلام سیاسی محسوب می‌شود؛ مردمی که انباشت نارضایتی فراگیر خود از ستم استبداد و خودکامگی و دیکتاتوری رژیم حاکم را در لحظه‌ای بی‌بازگشت به کنشگری سیاسی پیوند زدند و نظامی که پس از سال‌ها تلاش برای سرکوب هر جناح و جریان سیاسی و تحمیل سبک زندگی برساخته خود، توان تحلیل‌یافته خود را در اِعمال خشونت و رفتارهای تند و تلخ و تهاجم علیه مبارزان بالاخره از دست داد.

حذف نیروهای ملی و مردمی که حامیان قانون اساسی و میراث بزرگ انقلاب مشروطه بودند از یکسو و کنار گذاشتن فن‌سالاران کاردان به عنوان معماران توسعه اقتصادی از سوی دیگر، ساختار کهن و مخدوش را هر چه بیشتر از دموکراسی و توسعه دور کرد و به مواجهه خشن نزدیک ساخت.

در میانه ناکارآمدی و فساد و اصلاح‌ناپذیری حاکمیت و بی‌اعتمادی و ناامیدی و خشم مردم معترض، رهبری فرهمند و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) موفق شد گروه‌های متنوع و متکثر سیاسی و اجتماعی را برای همدلی، همکاری و هم‌افزایی همسو کند و ظرفیت بزرگ اجتماعی را به تحولی عظیم و طوفانی ارتقاء بخشد.

اکنون و ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سالگرد پیروزی مبارک مردم ایران را گرامی می‌داریم و همگان را در سراسر کشور به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه دعوت می‌کنیم.

بی‌تردید راهپیمایی امسال فرصتی برای ادای دِین به همه شهدای راه آزادی و میهن عزیز و پیامی معنادار برای پای‌مردی و مقاومت بر سر اصول مردم‌سالاری نظام خواهد بود.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول