اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پیام فراجا به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن را تبریک گفت.

پیام فراجا به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ فرماندهی کل انتظامی کشور  به مناسبت 45 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:«حادثه بیست‌ و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود(مقام معظم رهبری ۱۳۸۰/۱۱/۲۱).

در تاریخ سلحشوری و اقتدار مردم ایران زمین 22 بهمن یادآور رشادت همه آحاد جامعه ای است که از ظلم شاهنشاهی به تنگ آمده و دست در دست هم دادند و کشور را از زیر یوغ طاغوتیان رهانیدند.

ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهایی جاودان و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، روزهای رهایی از بند ستم و به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای که در برابر استبداد، وابستگی و بی عدالتی به پاخاستند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به واقعیت بدل کردند.

شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوی دیگر موجبات فراگیری انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و طلوع فجر را مژده می داد تا سرانجام در 22 بهمن 1357 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و عزم و اراده امت اسلامی بر قدرت پوشالی و استبدادی طاغوت فائق آمد.

پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام راحل و در ادامه، هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شد و با گذشت 45 سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان منحصر به فرد انقلاب اسلامی که مبتنی بر اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با نگرش راهبردی ولایت امر و حاکمیت دین، تولید و با شاخصه دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است و برغم مواجهه با زنجیره‌ای از فتنه‌ها ، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، هم اکنون انسجام ، اقتدار و سازماندهی جبهه مقاومت را فراتر از جغرافیای ایران و منطقه رقم زده است.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه و از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران برای حضور گسترده، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن دعوت می کند و تردیدی نیست یوم الله 22 بهمن، بار دیگر فرصتی مبارک برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول