اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

احداث ۵۲۲کیلومتر شبکه برق استان مرکزی در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۵۲۲کیلومتر شبکه توزیع برق این استان در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

احداث ۵۲۲کیلومتر شبکه برق استان مرکزی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان، محمود محمودی صبح امروز در حاشیه افتتاح‌ طرح‌های دهه فجر دلیجان اظهار کرد: طول شبکه توزیع برق این استان در سال ۱۴۰۰ به  ۲۰ هزار و ۶۳۴ کیلومتر رسید که این رقم هم اکنون به ۲۱ هزار و ۱۵۶ کیلومتر افزایش یافته است.

وی توسعه مرکز پایش هوشمند، مدیریت موثر بار در شرایط عادی و پیک، مدیریت موثر ولتاژ استاندارد، سرعت عمل در بررسی نتیجه و بازخورد عملیات گروه‌های اجرایی را از دیگر اقدامات این شرکت در دولت سیزدهم تاکنون عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان مرکزی برقدار هستند و ضریب نفوذ برق در مناطق شهری و روستایی ۱۰۰ درصد است و یک‌هزار و ۱۶۶ روستای این استان از نعمت برق برخوردارند. 

محمودی بابیان اینکه تعداد مشترکین برق در استان مرکزی از ۷۶۸هزار مشترک به ۸۱۰هزار مشترک رسیده است، افزود: در دولت سیزدهم ۴۲هزار مشترک  تاکنون به مشترکین برق این استان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه تعدادپایه روشنایی معابر در سال ۱۴۰۰به میزان ۲۲هزار پایه بوده است، افزود: این تعداد هم اکنون با افزایش ۱۶ هزار و  پایه به ۲۳هزارو ۶۰۰ پایه رسیده است.

وی گفت: تعداد کنتورهای هوشمند نصب شده در استان در آغاز دولت سیزدهم ۱۳هزار کنتور بوده است که بانصب ۵۶هزار کنتور هوشمند این رقم تاکنون به ۶۹هزار کنتور هوشمند رسیده است.

 پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول