اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر کشور: نوجوان ایران اسلامی به همراه خانواده خود در انتخابات مشارکت دارد

احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه نوجوان ایران اسلامی با خانواده در انتخابات مشارکت دارد، گفت: مهمترین وظیفه این روزهای نوجوانان ایران اسلامی حضور در صحنه انتخابات و تشویق به مشارکت سیاسی خانواده و دوستان در عرصه انتخابات است.

وزیر کشور: نوجوان ایران اسلامی به همراه خانواده خود در انتخابات مشارکت دارد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (شنبه، 21 بهمن) در همایش ریحانه‌های تمدن ساز که با حضور دانش‌آموزان دختر از سراسر استان تهران در تالار وزارت کشور برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش رو، مهمترین وظیفه این روزهای نوجوانان ایران اسلامی را حضور در صحنه انتخابات و تشویق به مشارکت سیاسی خانواده و دوستان در عرصه انتخابات دانست.

وزیر کشور با تبریک ایام الله دهه فجر به نوجوانان، آنان را آینده‌سازان آتی کشور خطاب کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه انقلاب و تحول در قلب‌ها و اذهان افراد بود.

وحیدی خاطرنشان کرد: شما دختران با عفاف و حجاب خود که حاصل خودباوری و تربیت اسلامی است، مایه مباهات ایران عزیز هستید و این گنجی ارزشمند و غیر قابل معامله است که شما را به قله‌ها خواهد رساند. بنابراین نباید خسته شد که «قله نزدیک» است.

در انتهای این همایش وزیر کشور به همراه زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور و اعضای خانواده شهیده فائزه رحیمی از چند یادمان این شهید جوان رونمایی شد.

فائزه رحیمی دانشجو معلم ۲۰ ساله دانشگاه فرهنگیان تهران یکی از شهدای حمله تروریستی کرمان بود. او در جنایت تروریستی روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه  به همراه ۲۳ دانش آموز به خیل شهدا پیوست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول