اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مهدیان: خاتمی گفت با موسوی درباره ادعای تقلب اختلاف نظر داشتم

محسن مهدیان مدیرعامل موسسه همشهری گفت: آقای خاتمی به بنده گفت، بنده از اساس با موضوع تقلبی که آقای موسوی و کروبی مطرح کردند مخالف بودم و ادامه حرف ایشان این بود که اساساً امکان تقلب در این ساختار وجود ندارد.

مهدیان: خاتمی گفت با موسوی درباره ادعای تقلب اختلاف نظر داشتم

به گزراش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن مهدیان مدیرعامل موسسه همشهری در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به خاطره‌ای از گفت گو با رئیس دولت اصلاحات به مباحثی که در این دیدار مطرح شد پرداخت و گفت: در این دیدار آقای خاتمی حرفی زدند که کاش این حرف بصورت علنی گفته می‌شد؛ اگر آقای خاتمی این حرف را در علن می‌گفت به نظر بنده به بحث آشتی ملی خیلی کمک می‌کرد.

وی تصریح کرد: آقای خاتمی به بنده گفت، بنده از اساس با موضوع تقلبی که آقای موسوی و کروبی مطرح کردند مخالف بودم و ادامه حرف ایشان این بود که اساساً امکان تقلب در این ساختار وجود ندارد.

مهدیان افزود: این را چند جای دیگر در یادداشت‌های خودم نقل کردم وهیچ وقت نیز تکذیب نشد؛ فایل صوتی و موارد پیوستی آن هم موجود است.

مدیرعامل موسسه همشهری عنوان کرد: بنده از ایشان سوال کردم که چرا این حرف ها را بیرون نمی‌زنید، این حرف که حرف خوبی‌است، چرا در این مدت کلاً سکوت کردید؛ بالاخره آن انتخابات، انتخابات پرشوری بود و در قله انتخابات‌های ما قرار داشت. آنجایی که حداکثر مشارکت را ایجاد می‌کرد ما یک خاطره بسیار بد در ذهن تاریخ گذاشتیم؛ یعنی انسجام را تبدیل به دوقطبی و اختلاف کردیم.

مهدیان مطرح کرد: ایشان (خاتمی) در پاسخ به این سوال گفت که بنده در واقعیت یک پایگاه اجتماعی گسترده‌ای دارم که یک سر آن جریان ایثارگری، انقلابی‌گری و جریان مومن است و یک سر آن نیز جریان بهائیت و مواردی از این قبیل است؛ بنده اگر این حرف را بزنم یک انشقاقی در این پایگاه ایجاد می‌شود و بنده سکوت می‌کنم.

وی تاکید کرد: بنده فکر می‌کنم اگر صادقانه با مردم برخورد کنیم و واقعیت را بگوییم، آنچه که پشت درب‌های بسته می‌گوییم جلوی مردم نیز همین‌ها را بگوییم، آن موقع قصه فرق می‌کند و آن موقع حتماً می‌توانیم از ظرفیت آشتی ملی استفاده کنیم.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول