اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهدای ۴۰۰ بسته معیشتی بین ولی نعمتان توسط سپاه آبیک

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف شناسایی‌ شده خبر داد.

اهدای ۴۰۰ بسته معیشتی بین ولی نعمتان توسط سپاه آبیک

سرهنگ مهدی علی‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی که از دی ماه و همزمان با شهادت سردار دلها آغاز شده بود، تاکنون ادامه دارد و امشب ۴۰۰ بسته معیشتی با ارزش ریالی هر بسته به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان بین جامعه هدف که از قبل شناسایی شده اند، تحویل پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان آبیک شده و به ولی نعمتان تقدیم می‌شود.

وی افزود: بسته‌های معیشتی در بین برخی از جامعه هدف روستاهای بخش مرکزی و بشاریات شهرستان آبیک و نیز ولی نعمتان شهرهای آبیک، قشلاق، خاکعلی و زیاران با حفظ کرامت اعطا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین ولی نعمتان شهرستان آبیک در راستای استمرار نهضت کمک مومنانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، می باشد.

علی‌زمانی در ادامه گفت و گو با اشاره به تهیه ایزوگام برای ۸۰ خانوار از ولی نعمتان شهرستان آبیک بیان کرد: این افراد توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی شناسایی و ایزوگام ها برای پشت بام منازل به جامعه هدف تحویل شده است.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب است

وی همچنین یوم‌ الله ۲۲ بهمن را یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی(قدس سره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین دانست و اذعان کرد: دهه‌ فجر شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نویدبخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین و یوم‌ الله ۲۲ بهمن، روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است.

این مسوول نظامی اذعان کرد: مردم سلحشور شهرستان آبیک و ملت شریف ایران اسلامی در چهل و پنجمین بهار انقلاب همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک اضافه کرد: مردم این شهرستان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات می‌کنند در راستای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

علی‌زمانی از عموم مردم شهرستان برای حضور در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: امیدوارم مردم شریف آبیک در انجام‌ این وظیفه و عبادت بزرگ، مورد عنایت و دعای خیر حضرت  ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول