اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، وحدت و شناخت ظرفیت‌های استان باشد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، وحدت و همدلی اقوام و طوایف مختلف و شناخت ظرفیت‌های استان باشد.

روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، وحدت و شناخت ظرفیت‌های استان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰ بهمن‌ در تقویم رسمی کشور به عنوان روز این استان ثبت شده است که باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، ارتقا، وحدت و همدلی اقوام و طوایف مختلف و شناخت ظرفیت‌های استان باشد.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های انسانی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است که باید به مردم کشور و دنیا معرفی شود.

نکونام اضافه کرد: دستگاه‌های مربوطه باید زمینه ایجاد ستادی دائمی برای بزرگداشت روز چهارمحال و بختیاری را فراهم کنند تا در طول سال برای گرامیداشت این استان برنامه‌های تخصصی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: در طی ۴۵ سال گذشته، زحمات فراوانی همراه با استقامت را پشت سرگذاشته‌ایم زیرا از آغاز انقلاب تا کنون همیشه تحریم بوده‌ایم و علی رغم فتنه‌های متعدد دستاوردهای قابل توجهی به دست آورده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در بسیاری از موارد از جمله در زمینه‌های فرهنگی، علمی، نظامی، بهداشتی و دیگر موارد رتبه‌های برتر دنیا را کسب کرده‌ایم.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول