اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دشمنان استکباری می‌خواهند رگ غیرت و دینداری جوانان را بخشکانند

راوی برجسته هشت سال دفاع مقدس گفت: شهیدان نماد بارز غیرت هستند و دشمنان امروزه می‌خواهند غیرت، ناموس و دین را از نسل جوان بگیرند.

دشمنان استکباری می‌خواهند رگ غیرت و دینداری جوانان را بخشکانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بخش چمستان شهرستان نور، محمد احمدیان امشب در نهمین گرامیداشت شهدای گمنام مازندران و یادبود ۱۴۰ شهید بخش چمستان، اظهار کرد: اگر امروزه با افتخار برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌شود و ایران اسلامی در امنیت، اقتدار، ابهت و عظمت به سر می‌برد به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان است.

وی افزود: باید نسل جوان و نوجوان به همراه افرادی که روزهای هشت سال دفاع مقدس را درک نکنند بدانند جنگ تحمیلی افسانه نیست و کاملا حقیقت است البته شهدا افرادی بودند که در این جامعه زندگی می‌کردند و از جنس مردم و از بین مردم عادی بودند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا در عملیات مختلف با ذکر یا زهرا(س) و یا علی(ع) و نام اهل بیت با دست قطع شده پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند و در خون خود غلتیدند، تصریح کرد: اگر امروزه مسؤول و مدیری در جامعه اسلامی کم کاری و خیانت کند باید با قدرت مقابل آنها ایستاد و از نظام دفاع کرد.

احمدیان با اشاره به اینکه مملکت جمهوری اسلامی جای خیانت و چپاول نیست، یادآور شد: درود به غیرت مردان و زنان این دیار که جانانه پای اسلام، انقلاب و مرز و بوم خود ایستادند.

وی با اعلام اینکه مازندران در جنگ تاریخ ساز بوده و دیار بزرگان، فرماندهان و افتخارآفرینان کشور بود، متذکر شد: شهدا و رزمندگان از همان نسل مان بودند که در معرکه مبارزه انسانیت را فریاد زدند.

فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس، با گرامیداشت سالروز حماسه عملیات والفجر 8 و افتخارآفرینی مازندرانی‌ها در آن عملیات، خاطرنشان کرد: دشمن از بازگوی اسرار و رمزهای عملیات جنگ در بین نسل جوان و نوجوان بسیار محشت دارد و نمی‌خواهد اقشار مختلف مردم قصه عملیات بزرگ والفجر ۸ را بدانند که رزمندگان مان با دست خالی، اتکا به خداوند و قدرت ایمان دست به کارهای عظیم و ماندگار زدند.

احمدیان با بیان اینکه امواج خروشان اروند و طلاییه که هر فرد از ورود به آن وحشت داشت با ذکر و یاد اهل بیت توسط رزمندگان آرام و رام می شد، یادآور شد: باید تفکر و تأمل کنیم که چرا امام راحل فرمودند مزار شهدا دارالشفا بوده و شهیدان امامزاده‌های عشق هستند.

وی با اعلام اینکه امروزه رژیم صهیونیست و اسرائیل غاصب در فلسطین و نوار غزه دست به انسان کشی زدند و زن و فرزند بی گناه را زیر بمباران به بهانه رد شدن یک تونل به شهادت می‌رسانند، ادامه داد: شهدا باغیرت ترین افراد در زمان مان بودند که مزد خود را از خداوند گرفتند.

سردار احمدیان با اشاره به اینکه هنوز برای دشمنان ایران جای سؤوال است که چگونه ۲۰ هزار ارتش آماده در خرمشهر مقابل تعداد کم رزمندگان قرار گرفتند ولی خرمشهر را خدا آزاد کرد، بیان کرد: رزمندگان مازندران چندین بار در اروند وحشی و خروشان حماسه آفریدند و بسیجیان کم سن و سال ۶۰ بار عرض اروند را در ایام دفاع مقدس برای شناسایی طی کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان و رزمندگان کشورمان با غیرت و شهامت ایستادند تا یک متر از خاک مان را دشمن متجاوز در هشت سال جنگ نگیرد و با مقاومت خون دادند، متذکر شد: ملت مان ریشه تاریخی دارند البته خداوند در قرآن می فرماید که اگر نیروهای طرفدار حق را یاری کنید یاری تان می‌کنیم.

راوی برجسته دفاع مقدس با اعلام اینکه در جنگ تحمیلی جوانان و نوجوانان کشورمان از مناطق مختلف با چشم باز و اطمینان کامل راهی جبهه شدند تا انقلاب اسلامی زمین نخورد، ادامه داد: شهدا ثابت کردند که با ذکر اهل بیت و یا زهرا(س) می توان خط آزاد کرد و خرمشهر را به ایران بازگرداند.

وی با بیان خاطرات شیرین و دلچسب هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا در جنگ تحمیلی از علمای دین تبعیت می‌کردند و باید بدانیم که نباید به هیچ وجه امروزه از علمای در خط ولایت دست کشید، خاطرنشان کرد: شهیدان جنگ تحمیلی نماد بارز غیرت هستند و دشمنان می‌داند جوان این مملکت با دست خالی خط شکنی می‌کنند و می‌خواهند غیرت، ناموس و دین را از نسل جوان بگیرند.

سردار احمدیان با اشاره به اینکه خوب به یاد دارم در جاده ام القصر برای تقویت ۱۰ متر خاکریز ۱۷ جوان به خاک افتادند و جان خود را تقدیم کردند، افزود: باید امروزه مدیران، مسؤولان و کاندیداهای نمایندگی مجلس خوب این حرف‌ها را آویزه گوش خود قرار دهند و بدانند در چه مملکتی مشغول فعالیت هستند.

وی یادآور شد: باید بدانیم نسل خیبر دیده‌ها و اروند دیده‌ها هنوز زنده‌اند و علاوه بر خون شهدا، مدیون مادر شهیدان و مادرانی هستیم که سه جوان آنها در یک شب و در یک معبر با هم مفقودالاثر شدند.

احمدیان با اعلام اینکه در مملکتی نفس می‌کشیم که گام به گام آن بوی خون شهدا می‌دهد، گفت: امروزه دشمنان استکباری و غربی می خواهند رگ غیرت جوانان مان را بخشکانند و در این مسیر به نامردی ضربه های مهلک می زنند.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند هم اکنون فلسطین کلید رمز آلود فرج است، ادامه داد: باید امروزه همانند شهدا مردانه و غیرت مندانه پای انقلاب اسلامی بایستیم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری و انتخاب اصلح برگ زرین دیگری از انقلاب اسلامی را رقم بزنیم.

راوی برجسته دفاع مقدس، با اعلام اینکه باید در انتخابات مجلس کاندیداها شعار بی اساس ندهند، گفت: در این زمانه باید جوانان کشورمان در مسیر اهل بیت و ولایت فقیه قرار گیرند تا راه را گم کنند زیرا رهبر انقلاب اسلامی فرمودند به قله نزدیک هستیم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول