اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دعوت سپاه لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پیامی از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

دعوت سپاه لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با صدور پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن، مردم استان را برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ» (احقاف، ۱۳)

پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با مدد خداوند متعال، رهبری الهی و بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) و قدرت اراده و ایمان مردم شهیدپرور ایران اسلامی باعث ایجاد موجی از امید و شعف در بین مستضعفان و آزادمردان دنیا گردید و سبب حیرت و سرخوردگی قدرت‌های جهانی گردید.

ظهور قدرتی جدید تحت عنوان انقلاب اسلامی ایران با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مستضعفان خسته از نیرنگ‌های استبداد و استکبار را امیدوار به رهایی از فتنه‌های مستکبران عالم کرد.

در طول این سال‌ها تا به امروز با وجود دسیسه‌های شیطان بزرگ و رژیم منحوس صهیونیستی، ملت رشید و شریف ایران، به برکت نظام جمهوری اسلامی و هدایت‌های پیامبرگونه ولی‌فقیه به چنان بلوغی رسیده که توطئه‌های دشمنان را به‌خوبی تشخیص داده و بابصیرت و قدرت ایمان خود اجازه تحقق اهداف آنان را در ایران اسلامی نخواهند داد.

اکنون و در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی درحالی‌که امسال ایام‌الله ایام‌اللهقارن با عملیات الاقصی توسط جبهه مقاومت شده است و هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر صهیونیستی فروریخته است پاسداران سپاه حضرت ابوالفضل علیه‌السلام استان لرستان مانند سایر اقشار و مردم شهیدپرور برای بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین جشن پیروزی در جهان، در روز ۲۲ بهمن حاضر خواهند شد.

پیام واضح و روشن راهپیمایی امسال این است که آمریکا و شیفتگان او آگاه باشند که ملت بزرگ ایران، همان‌گونه که در تاریخ پرافتخار انقلاب بارهاوبارها نشان داده است، نه از تهدیدهای پوچ آنها هراسی به دل راه می‌دهد، و نه ذره‌ای تردید در پیگیری آرمان‌های الهی انقلاب و به‌کارگیری توان و ظرفیت‌های داخلی به خود راه می‌دهد و به فضل الهی قله‌های موفقیت دنیا با دستان باکفایت فرزندان این انقلاب فتح خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول