اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز راهپیمایی با شکوه مردم زنجان

مردم زنجان در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با حضور در خیابان‌های این استان بار دیگر بر ایستادگی و پایمردی در مقایل بدخواهان و دشمنان و حمایت از انقلاب تاکید کردند.

آغاز راهپیمایی با شکوه مردم زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان شور و شعور حسینی و مردمان سرزمین غواصان دریا دل و خط شکنان دلاور در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود را از انقاب امام راحل به نمایش گذاشتند.

مردم زنجان همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی ضمن حضور در مراسم عزت و اقتدار ملی راهپیمایی ۲۲بهمن با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و امام عزیز(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و شهدای والامقام انقلاب تجدید میثاق  کردند.

زنجانی‌ها در جای جای استان ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب بر پایداری و ایستادگی در مقابل توطئه‌های همیشگی دشمنان نظام و انقلاب تاکید کردند.

مردم با شعارهای همیشگی مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل بر ایستادگی خود در مقابل دشمنان قسن خورده نظام و انقلاب و حمایت از انقلاب مردمی اسلامی ایران تاکید چند باره کردند.

زنجانی‌ها با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضدصهیونیستی جنایات رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار را در نسل کشی مردم مظلوم غزه در فلسطین اشغالی محکوم و خواستار واکنش مسلمانان جهان شدند.

مردم زنجان همچنین عزتمندانه و شجاعانه همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و حمایت خویش از نیروهای مقاومت در مبارزه با مظاهر استکبار جهانی اعلام کرده و بر حمات خود از جبهه مقاومت اعلام کردند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول