اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تفرشی‌ها؛ «همچنان هستند بر آن عهدی که بستند»

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز 22 بهمن با مشارکت گسترده و بی‌نظیر مردم دیار پرفسور حسابی برگزار شد.

تفرشی‌ها؛ «همچنان هستند بر آن عهدی که بستند»

به گزارش خبرگزاری فارس از تفرش، صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز 22 بهمن با مشارکت گسترده و بی‌نظیر مردم دیار پرفسور حسابی برگزار شد.

 در جای جای شهرستان تفرش مردم ولایتمدار و قدرشناس این شهر حماسه دیگری در حمایت از آرمان‌های انقلاب خلق کردند.

راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر تفرش از میدان آزادی آغاز شده  و تا مصلای ولایت این شهر ادامه دارد.

در این راهپیمایی که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیان، مسئولان، اصناف و کسبه، کارگران، فرهنگیان،کارمندان و دانشگاهیان، دانش آموزان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، مردم غیور تفرش بار دیگر بر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب مهر تایید زدند.

انقلاب خوب یا بد، جان ماست، از جانمان نمی‌گذریم

 یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: در راهپیمایی حضور یافته‌ام تا به دشمنان ثابت کنم این انقلاب خوب یا بد، هرچه هست جان ماست و ما جانمان را راحت از دست نمی‌دهیم.

وی افزود: دشمنان بدانند ملت ایران همواره  پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ و دست از انقلاب خودبر نخواهند داشت.

شرکت در صحنه‌های ملی بخشی هویت ایران و ایرانی است

 یکی از جوانان تفرش نیز گفت: حضور در راهپیمایی وظیفه انسانی و اسلامی همه ایرانیان است، شرکت در صحنه‌های ملی به بخشی هویت ایران و ایرانی تبدیل شده است.

 

رضایی افزود: بیش از 4 دهه از انقلاب می‌گذرد، اما ملت ایران با وجود همه سختی‌ها و فشارها همچنان پای انقلاب و امامشان ایستاده‌اند.

«همچنان هستیم، بر آن عهدی که بستیم»

داودی یکی از جانبازان دوران جنگ نیز گفت: در راهپیمایی شرکت کرده‌ام تا بگویم «همچنان هستیم، بر آن عهدی که بستیم»، و دشمنان بدانند تا جان داریم حافظ انقلاب و نظام خواهیم بود.

 حضور مردم در صحنه راه شکست توطئه دشمنان

فرماندار تفرش نیز به خبرنگار فارس گفت: سیل خروشان مردم در راهپیمایی امروز بار دیگر مهر تاییدی بر مقبولیت انقلاب و نظام در بین مردم است.

جواد اتابکی بیان کرد: حضور در راهپیمایی و انتخابات پیشرو صحنه امتحان ملت است و امروز دیدیم مردم همچون گذشته از آزمون راهپیمایی سربلند بیرون آمدند.

 

به گزارش فارس با وجود توطئه‌های عظیم دشمنان اهالی دیار پرفسور حسابی باعظمت‌تر از گذشته در راهپیمایی امسال شرکت کرده و اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

در آیین راهپیمایی امروز حضور اقشار مختلف مردم  که برای حمایت چندین باره از انقلاب و تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل به صحنه آمدند بسیار قابل توجه بود.

 

مسئولان محلی تفرش نیز در کنار اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند.

امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازهم تفرشی‌ها حضوری درخشان از خود به‌جای گذاشتند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول