اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حضور در راهپیمایی و انتخابات موجب اتحاد مردم می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور با شور و نشاط مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات موجب تقویت نظام و شکل‌گیری اتحاد و همراهی مردم با نظام است.

حضور در راهپیمایی و انتخابات موجب اتحاد مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی صبح امروز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال انقلاب اسلامی ما ۴۵ ساله شد و آغاز ۴۵ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی بیان داشت: در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه گلزار شهدای کرمان دانش‌آموزان و مردم ما در خون غلطیدند و ۲۵ دانش‌آموز به شهادت رسیدند و ۱۰۰ نفر هم مجروح شدند، اما شور و شوق مردم قبل از راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشاهده کردید.

رضایی ابراز داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان برنامه‌های مفرحی برای مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی اجرا کرد و دانش‌آموزان کرمانی آغازگر برنامه‌های راهپیمایی کرمان بودند.

وی اضافه کرد دشمن نمی‌تواند به این انقلاب و نظام ضربه بزند و به فرموده امام راحل ما را بکشید بیدارتر می‌شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی و حضور در پای صندوق‌های رای موجب تقویت نظام و شکل‌گیری اتحاد و همراهی مردم با نظام است.

رضایی از مردم خواست همان‌طور که امروز برای راهپیمایی حضور باشکوهی داشتند در پای صندوق رای ۱۱ اسفندماه امسال حضور پیدا می‌کنند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول