اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای استان تهران

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان‌های استان تهران در ۴۰ نقطه برگزار شد.

شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان‌های استان تهران در ۴۰ مرکز شهرستان، بخش و شهر استان تهران برگزار شد. 

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان‌های استان تهران امروز همگام با مردم قهرمان ایران، با حضور در همایش بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ به میادین شهرها آمدند و در حالی که پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی را در دست داشتند، ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در حالی برگزار شد که راهپیمایان با مشت‌های گره کرده و فریادهای الله اکبر، یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری را به نمایش گذاشتند.

سیل جمعیت مردم بصیر و شهیدپرور در راهپیمایی باشکوه و غرورآفرین امروز یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت را گرامی داشته و بی توجه به تحریم ها و تهدیدهای دشمنان توفنده تر از 22 بهمن 57 به ندای ولایت لبیک گفتند و حماسه حضور دیگری در دفتر انقلاب ثبت کردند.

قشرهای مختلف مردم با سردادن شعارهای انقلابی مانند «الله اکبر»، «خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است»، « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، « خامنه ای خمینی دیگر است»، « مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسرائیل» بار دیگر با آرمان های والای امام راحل، شهدای والامقام و مقام عظمای ولایت عهدی دوباره بستند.

شهرری

 

 

قرچک

 

اسلامشهر

 

باقرشهر

 

فیروزکوه

 

دماوند

 

 

 

شهرقدس

 

ملارد

 

شهریار

 

ورامین

 

 

پرند

 

پیشوا

 

پردیس

 

رباط کریم

 

 

 

چهاردانگه

 

بهارستان 

 

پاکدشت

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول