اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

شرایط تخصیص خوابگاه مجردی به دانشجویان روزانه نوورود دانشکده علوم پزشکی تربیت مدرس

اداره خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس شرایط تخصیص خوابگاه مجردی به دانشجویان روزانه نوورود دانشکده علوم پزشکی (نیمسال دوم ۱۴۰3-۱۴۰2) را اعلام کرد.

شرایط تخصیص خوابگاه مجردی به دانشجویان روزانه نوورود دانشکده علوم پزشکی تربیت مدرس

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اداره خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس ضمن عرض تبریک و خوش آمدگویی به دانشجویان شرایط تخصیص خوابگاه مجردی به دانشجویان روزانه نوورود دانشکده علوم پزشکی را اعلام کرد.
تمام متقاضیان خوابگاه مجردی دوره روزانه لازم است، در مرحله نخست با در نظر داشتن موارد مذکور در این اطلاعیه، به سامانه گلستان مراجعه کرده و تقاضای خوابگاه خود را ثبت نمایند و در مرحله بعدی برای تحویل اتاق خود از تاریخ ۲۸ بهمن تا ۳۰ بهمن به اتاق ۱۱۲ (امور خوابگاه‌های خواهران) یا اتاق ۱۱۵(امور خوابگاه‌های برادران) واقع در طبقه اول ساختمان خوارزمی مراجعه کنند.

بخش ۱؛ موارد عمومی:
- ثبت‌نام غیرحضوری خوابگاه مجردی دانشجویان دکتری وزارت بهداشت از تاریخ ۲۱ بهمن تا ۲۴ بهمن در سامانه گلستان انجام می‌شود.
- چگونگی ورود به سامانه گلستان در راهنمای تصویری ثبت‌نام غیرحضوری اعلام شده است. لذا خواهشمند است قبل از شروع به کار، تمام راهنماهای مربوط به سیستم گلستان را با دقت مطالعه کنید.
- حداکثر مهلت استفاده از خوابگاه در صورت وجود شرایط اسکان برای مقطع دکتری پایان ترم هشتم تحصیلی است و قابل تمدید نخواهد بود.
- دانشجویانی که به هر دلیل بعد از مهلت مجاز، درخواست خوابگاه خود را ارائه کنند، در انتهای لیست متقاضیان خوابگاه قرار خواهند گرفت.
- دانشگاه تربیت مدرس فاقد خوابگاه متأهلی است و متقاضیان واجد شرایط، می‌توانند مطابق ضوابط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درخواست کمک ودیعه مسکن کنند.

بخش ۲؛ مدارک لازم برای آپلود در سامانه گلستان:
۱- سند تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت
*بارگذاری این سند برای دانشجویان وزرات بهداشت متقاضی خوابگاه مجردی ضرروی است.
*برای ضامن بازنشسته (غیرنظامی) گواهی کسر از حقوق با عنوان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی الزامی است.
۲- گواهی موید تسویه حساب دانشجو با صندوق رفاه دانشجویان
*توصیه می‌شود دانشجویان عزیز بارگذاری مدارک در سامانه گلستان را ترجیحاً در روزهای اول ثبت‌نام انجام دهند تا در صورت وجود ایراد در آن، فرصت تصحیح و بارگذاری مجدد مدارک صحیح را داشته باشند.
بخش ۳؛ مراحل ثبت و تکمیل درخواست خوابگاه در سیستم جامع گلستان:
- چنانچه دانشجو متقاضی خوابگاه مجردی باشد لازم است پس از ورود به فرم پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید‌الورود و انجام مراحل مربوط به آموزش برای درخواست خوابگاه به شرح ذیل اقدام کند:
- در مرحله تقاضای خوابگاه از مراحل پذیرش، اقدام به ثبت تقاضای خوابگاه خود کند.
- پس از ثبت تقاضای خوابگاه، مرحله عملیات درخواست خوابگاه به مراحل پذیرش غیرحضوری اضافه می‌شود.
- با انتخاب این مرحله، دانشجو وارد صفحه 'عملیات درخواست خوابگاه در ترم ورود دانشجو' می‌شود.
- در این صفحه، سه مرحله به شرح ذیل رویت می‌شود:

۱- مرحله اطلاعات خوابگاهی دانشجو:
- در این مرحله دانشجو باید نسبت به تکمیل و تایید صحت اطلاعات خود اقدام نماید.
- دانشجو پس از تکمیل اطلاعات مورد درخواست در فرم، باید به فیلد: 'اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می‌باشد' پاسخ مثبت بدهد.
- سپس دکمه اعمال تغییرات در پایین صفحه را کلیک کند.
- با زدن دکمه اعمال تغییرات این پیغام به دانشجو نمایش داده می‌شود: 'کد۴ : اطلاعات خوابگاهی شما توسط مدیریت تایید نشده و یا تایید آن امکان پذیر نیست. لطفا وضعیت خود را تا زمان تایید اطلاعات توسط مدیریت پیگیری کنید.
- دانشجو بعد از مشاهده این پیغام  باید با زدن دکمه بازگشت به صفحه قبلی بازگردد و مرحله درخواست خوابگاه را انتخاب کند.

۲- مرحله درخواست خوابگاه:
- در این مرحله دانشجو نخست باید مقررات عمومی خوابگاه را مطالعه و سپس با انتخاب آیتم اینجانب با مطالعه کامل و قبول تمام شرایط فوق، خود را متعهد به رعایت آن می‌دانم نسبت به رعایت مقررات خوابگاه متعهد ‌شود.
- سپس عبارت 'اینجانب متقاضی خوابگاه جهت نیمسال دوم تحصیلی ۴۰۲-۴۰۳ می‌باشم' را انتخاب کند.
- سپس بر روی کلید 'اعمال تغییرات' در انتهای صفحه کلیک کند.
*توجه: در صورت نزدن کلید اعمال تغییرات، تغییرات انجام داده شده در فرم ثبت نهایی نخواهد شد.
- با زدن دکمه اعمال تغییرات، این پیغام به دانشجو نمایش داده می شود: 'کد ۲۰۲-۷۶۶۷: اطلاعات خوابگاهی شما توسط مدیریت تایید نشده و یا تایید آن امکان پذیر نیست. لطفا وضعیت خود را تا زمان تایید اطلاعات توسط مدیریت پیگیری کنید.
- بعد از مشاهده این پیغام  دانشجو باید با زدن دکمه بازگشت به صفحه قبلی بازگردد و مرحله ارسال مدارک را انتخاب کند.

۳- مرحله ارسال فایل مدارک:
 تذکر ۱: حجم مدرک باید بین ۱۲۰KB تا ۲۵۰KB و وضوح ان از ۱۲۰dpi تا ۱۵۰dpi باشد.
تذکر ۲: فرمت مدرک باید jpg باشد
تذکر ۳: در هر مورد مدرک بارگذاری شده نباید بیشتر از یک صفحه باشد.
تذکر ۴: تنها مدارک لازم برای بارگذاری در این مرحله، «سند تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت» و «گواهی موید تسویه حساب دانشجو با صندوق رفاه دانشجویان» است. لذا از ارسال سایر مدارک جدا خودداری کنید.
- پس از بارگذاری مدارک، دانشجو با زدن کلید بازگشت، به صفحه 'پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید‌الورود' بازگشته و مراحل ثبت‌نام آموزشی خود را ادامه می‌دهد.

بخش ۴؛ سایر موارد مهم
- از طریق لینک 'وضعیت مدارک درخواست خوابگاه' در صفحه پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید‌الورود، دانشجو می‌تواند از آخرین وضعیت مدارک بارگذاری شده خود در سیستم جامع گلستان مطلع شود.
- پس از چاپ گواهی پذیرش غیرحضوری امکان اعمال هر گونه تغییر در فرم‌های سیستم از دانشجو سلب خواهد شد.
- دانشجویان توجه داشته باشند که فقط در زمان مجاز ثبت‌نام غیرحضوری که از سوی آموزش اعلام می‌شود مجاز به ثبت درخواست خوابگاه در سیستم گلستان هستند و عواقب تأخیر در ثبت درخواست خوابگاه بر عهده دانشجو خواهد بود.
- برای دریافت پاسخ سوالات مرتبط با ثبت درخواست خوابگاه در سیستم گلستان در ساعات اداری روزهای غیرتعطیل (۸ تا ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ تا ۱۵) با شماره تلفن۸۲۸۸۳۱۷۶ (دختران) یا ۸۲۸۸۳۲۸۵ (پسران) تماس بگیرید.
- برای دریافت پاسخ سوالات مرتبط با سند تعهد محضری در ساعات اداری روزهای غیرتعطیل (۸ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۵) با شماره تلفن  ۸۲۸۸۴۰۳۲ (وزارت بهداشت) تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول