اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خروش به‌یاد ماندنی خوزستانی‌ها در جشن 45 سالگی انقلاب+فیلم و عکس

همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه با حضور قشرهای مختلف مردم در سراسر استان خوزستان برگزار شد.

خروش به‌یاد ماندنی خوزستانی‌ها در جشن 45 سالگی انقلاب+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه با حضور قشرهای مختلف مردم در سراسر استان خوزستان زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید مجید سیلاوی برگزار شد.

این راهپیمایی بزرگ و جشن پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1402 با حضور باشکوه و پرصلابت همه اقوام خوزستانی برگزار شد که قشرهای مختلف مردم در سراسر استان خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد به میدان آمدند و در کنار هم 45 ساله شدن انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در شهر اهواز مردم از ساعات اولیه صبح امروز در میدان مولوی و خیابان‌های اطراف آن تجمع کردند و پیش از آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن سال 1402 در جشن 45 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در دیار سردار شهید فرشاد حسونی‌زاده، سردار شهید علی لویمی، شهید رضا شعیبی و شهید علی کمایی شرکت کردند.

پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ امروز همه و همه به خیابان‌های شهر اهواز آمدند تا بار دیگر جلوه‌ای باشکوه از همبستگی و اتحاد اقوام ایرانی را دیار بزرگمردان حماسه و ایثار در مقابل چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

اهالی دیار شهید میلاد جهانگیری‌نژاد، شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد و شهید سینا آقاجری امروز در کنار هم و دوشادوش هم با قلبی سرشار از عشق به میدان آمدند و بار دگر با آرمان‌های امام شهیدان و شهیدان امام بیعت کردند.

جشن 45 ساله شدن انقلاب

حضور نسل‌های مختلف انقلاب از دهه چهلی‌ها و دهه پنجاهی‌ها و دهه شصتی‌ها گرفته تا دهه نودی‌ها و هزار و چهارصدی‌ها به خیابان سلمان فارسی و چهار راه آبادان آمدند و جلوه‌ای زیبا از همبستگی و اتحاد خود برای حفظ انقلاب اسلامی را به نمایش درآوردند.

دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌های اهوازی نیز دوشادوش دیگر اقشار مردم اهواز دیار شهید بهزاد جلیلی، شهید اردشیر زارعی و شهید مهرداد مکوندی نیز در صحنه حاضر شدند تا با صدای رسا وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن را اعلام کنند.

 برای میثاق با شهیدانمان به راهپیمایی 22 بهمن آمدیم

 

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق از جمله شعارهایی بود که مردم اهواز و همشهریان شهید محمد عذاری، شهید سید حسن سواری، شهید بیژن ماسوریان و شهید خالد ماموسیان در طول مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن سال 1402 از میدان مولوی تا چهار راه آبادان سردادند.

میدان مولوی(سه گوش)، بلوار امام موسی صدر، پل شهید اسماعیل دقایقی، خیابان سلمان فارسی، چهارراه سلمان فارسی و چهارراه آبادان مسیر اصلی راهپیمایی روز 22 بهمن سال 1402 در اهواز بود که اهالی دیار شهید احمدعلی جمشیدی، شهید یونس هویزه‌راکی، شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر و جانباز شهید حاج مسعود امیری‌منش جلوه‌های کم نظیری از شور و شعور انقلابی خود را در منظر دید جهانیان قرار دادند.

 همه نسل‌ها زیر یک پرچم

 

خیابان‌های شهر اهواز امروز در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد حضور مردان، زنان، کودکان و ورزشکارانی بود که یکدل و یکرنگ برای دفاع از آرامان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن به میدان آمدند و دوشادوش هم 45 ساله شدن انقلاب را جشن گرفتند.

طنین مرگ بر آمریکا در خرمشهر

همزمان با چهل و پنج ساله شدن انقلاب اسلامی مردم خرمشهر نخستین خاکریز دفاع مقدس نیز به صحنه آمدند و چون شهیدان خود بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بزرگی را در مقابل چشم جهانیان خلق کردند.

راهپیمایی کم‌نظیر خرمشهری‌ها در مسیر بلوار ساحلی، از مسیر پل شهید جهان آرا (پل جدید) به سمت ساحلی و مسجد جامع انجام شد و همشهریان سردار شهید سیدعبدالرضا موسوی، شهید بهروز مرادی، شهید علی منیعات و شهید صالح حسن‌زاده با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.

 وحدت؛ رمز بقای انقلاب

 

مردم بهبهان نیز امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شرکت کردند و در کنار هم یک روز حماسی بزرگ را در دیار سردار شهید صالح عادلی مقدم، سردار شهید فرشاد نوریان، سردار شهید عبدالله رنجبر و شهید شعبان گلکار، خلق کردند.

اهالی بهبهان که راهپیمایی خود را از میدان شهید مراحل آغاز کردند و دوشادوش هم تا مسجد بردی امامزاده صالحه بیگم(س) شعار مرگ بر آمریکا دادند و با یاد شهیدان خود از جمله سردار شهید صدرالله فنی، سرباز شهید مهدی قالبی، شهید سیدخلیل هاشمی‌فر و شهید یونس پورجلو 45 سالگی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

اهالی شهر فتح‌المبین در شوش دانیال هم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن 45 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و با شعار 22 بهمن ماه یوم الله است یوم الله است این روز بزرگ را در مسیر راهپیمایی از مسجد تا بخشداری گرامی داشتند.

راهپیمایی 22 بهمن در آبادان

در بندر هندیجان در جنوب استان خوزستان نیز راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور گسترده مردم از مسجد ولی عصر(عج) هندیجان جنوبی آغاز شد و تا آستان مقدس شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس و شهید حسین حاجی‌زادگان بیدگلی ادامه داشت.

حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه سال 1402 در بندر هندیجان خیلی پرشور و کم‌نظیر بود و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های هندیجانی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حماسه آفریدند.

 همه با هم برای سرفرازی ایران

 

در شهر رامهرمز نیز راهپیمایی 22 بهمن از میدان آزادی آغاز شد و تا میدان شهید ابراهیم ادهم ادامه داشت که در این راهپیمایی همشهریان نخبه شهید امید حسینی، شهید حسین شادمان، شهید جابر آل خمیس، شهید حسن حسین‌نژادیان، شهید جمعه بایمانی و شهید داریوش زنگنه بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در آبادان نیز همزمان با یوم‌الله 22 بهمن همشهریان دیار امیر سرلشکر خلبان شهید سید علیرضا یاسینی، سردار شهید فاضل شیرالی، سردار شهید حمید قبادی‌نیا، سردار شهید حسین امامی و سردار شهید سعید سیاح طاهری و نیز به خیابان‌های شهر آمدند و همگام با ملت شریف ایران در جشن 45 ساله شدن انقلاب اسلامی حضور یافتند.

 

 

راهپیمایی آبادانی‌ها از میدان شهدای جهاد آغاز شد و همشهریان  شهید دریاقلی سورانی یان‌چشمه‌ای، شهید حامد هلالی، شهید سیدرضا ثابتی، شهید یونس بحر و شهید علی صالحی‌مجد همزمان با 45 سالگی انقلاب اسلامی در خیابان‌های شهر شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس را فریاد زدند.

میثاق با آرمان‌های انقلاب

در هفتگل نیز راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم به ویه جوانان و نوجوانان از چهار راه برق آغاز شد و اهالی دیار سردار شهید کرم سیاهپور، شهید قربان مکوندی، شهید غلام سواری، شهید عباسعلی زنگنه و شهید مهدی بهرامی همگام با ملت ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

راهپیمایی مردم هفتگل در مسیر چهار راه برق، خیابان بسیج، میدان تختی، خیابان امام خمینی(ره) تا استادیوم 22 بهمن ادامه داشت و مردم دیار سرباز جاویدالاثر شهید فریدون صالح‌پور، سرباز جاویدالاثر شهید مسعود آرزومند، سرباز جاویدالاثر شهید غلام سواری، سرباز جاویدالاثر شهید عباسعلی زنگنه و سرباز جاویدالاثر شهید ارسلان عسکری سبزکوهی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه با حضور قشرهای مختلف مردم و جوانان و نوجوانان خوزستانی در شهر باغملک دیار سردار شهید تاج‌محمد پرویزی و شهید حجت‌الله رحیمی برگزار شد.

 همه آمدیم در جش 45 سالگی انقلاب

 

اهالی باغملک و دیار سرباز شهید مرتضی حشمان، شهید اسحاق صابری‌نژاد، شهید عبدالمحمد پیش‌بین، شهید مدافع سلامت محمد خلیلی و شهید علی مولایی نیز با سردادن شعارهای مختلف در جشن 45 سالگی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل از جمله شعارهایی بود که همشهریان شهید مسلم خرم‌روز، شهید امید نریمیسایی، شهید علی سلمانوند و سردار شهید امید زنگنه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال 1402 سردادند.

شعارهای حماسی مردم دزفول

مردم منطقه جولکی از توابع شهرستان آغاجاری نیز راهپیمایی خود را از مدرسه سید میر کریم تقوی با شعار الله اکبر آغاز کرده‌اند و به سمت بخشداری به حرکت درآمدند که راهپیمایی آنها تا گلزار شهدای گمنام این منطقه ادامه داشت.

اهالی دیار شهید سید علی‌کرم دهبان‌نژاد، شهید سید عبدالمجید تقوی‌نژاد، شهید سیدخیرالله بازدیده(علوی‌نیا)، شهید سیدحمزه باز و شهید سید تاج‌محمد جلوزاده در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن شعارهای حماسی سر دادند و جلوه‌هایی زیبا از وحدت ملت ایران را نمایش دادند.

 همه در کنار هم در جشن 45 سالگی انقلاب

 

مردم منطقه چوئبده نیز با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن جشن تولد چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای اسلامی و شهدای گلگون کفن تجدید پیمان کردند.

در شهر دزفول نیز اقشار مختلف مردم در کنار هم به خیابان آمدند و همگام ملت ایران در سراسر کشور روز 22 بهمن و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را با مشت‌های گره کرده و شعارهای حماسی خود گرامی داشتند.

 

 

اهالی دیار سردار شهید سیدجمشید صفویان، شهید محمود شهیان‌زاده (صدیقی‌راد)، شهید حسین کریمی‌یگانه، شهید بهمن رضایی‌نیا، شهید حسین ولایتی‌فر، شهید سعید زارع و شهید علیرضا باغبان‌زاده امروز با حضور پرشمار و حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر حماسه‌آفرینی‌های تاریخی دزفول پایتخت مقاومت ایران افزودند.

راهپیمایی بختیاری‌ها در مسجدسلیمان

در شهر نفخیز آغاجاری و دیار شهید محمد علی آذری و شهید حسن کلاه‌کج مردم همیشه در صحنه در روز 22 بهمن راهپیمایی خود را از مسجد جامع این شهر آغاز کردند و با شعارهای مختلف از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس یادمان شهدای گمنام راهپیمایی خود را در سالگرد پیروزی انقلاب ادامه دادند.

در شوش دانیال نیز مردم همیشه در صحنه و همشهریان سردار شهید محمد زهرابی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی حضوری پرشور و چشمگیر داشتند.

در مسجدسلیمان نیز مردم این دیار بختیاری و همشهریان شهید امید محمدی عبده‌وند، شهید عباس حاتمی درویش آدمی و شهید محسن بختیاری‌خواه راهپیمایی 22 بهمن خود سه راه همافران(پشت برج) آغاز کردند و همراه با دیگر هموطنان خود بار دیگر با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کردند.

 

اهالی دیار شهید شاپور عباسی، شهید شنبه تاوسه، شهید ابراهیم قندعلی‌مرغان، شهید سعید کریمی و شهید مهران زرافشان راهپیمایی خود را تا مصلای نمازجمعه ادامه دادند و در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند.

راهپیمایی 22 بهمن در شهر کوت عبدالله نیز از مصلای نمازجمعه امام علی(ع) آغاز شد تا میدان هادی آباد ادامه داشت که همشهریان سرباز شهید رحیم حزباوی، سرباز شهید نجم‌الدین باوی و شهید نبی دریس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

حماسه‌آفرینی خوزستانی‌ها در کنار اروند رود

همچنین مردم شهر اروندکنار راهپیمایی 22 بهمن خود را همچون سال‌های گذشته  از مسجد امام جعفرالصادق(ع) واقع در نهر ابوطرف آغاز کردند و تا نهر قصر روبه‌روی درمانگاه ادامه دادند و بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

مردم شهر گتوند نیز امروز همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همگام با ملت ایران به خیابان آمدند و با یاد شهیدان خود از جمله سردار شهید حسین منجزی و شهید سیدعبدالله مروج حماسه دیگری آفریدند.

 

 

در شهر هویزه نیز مردم دیار قهرمان‌پرور شهیده سهام خیام به یاد حماسه آفرینی‌های خود در دوران هشت سال دفاع مقدس به صحنه آمدند و با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن برگ زرین دیگری بر حماسه‌های کم‌نظیر خود اضافه کردند.

مردم دیار سوسنگرد و همشهریان سرباز فداکار شهید محمدرضا سبحانی، شهید سید علی شبانی، مرزبان شهید سید علی موسوی و شهید سالم نصیری‌مجد نیز امروز به صحنه آمدند و بار دیگر با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سردادند.

 مرگ بر شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار

 

مردم شهر بستان دیار شهیدان گلگون کفن دوران حماسه و ایثار نیز امروز همگام و همراه با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور پرشور و کم نظیری داشتند و برای میهن اسلامی افتخار دیگری خلق کردند.

خلق حماسه در دیار صیدون

راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه سال 1402 در شهر مینوشهر نیز امروز از میدان بسیج آغاز شد و با حضور گسترده مردم تا میدان مقاومت و بخشداری این منطقه ادامه داشت که اهالی این دیار بار دیگر با آرمان‌های امام و شهیدان تجدید میثاق کردند.

مردم در شهر کوت سید نعیم راهپیمایی روز 22 بهمن را از مسجد صاحب الزمان(عج) آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل تا کتابخانه عمومی امام رضا(ع) راهپیمایی خود را ادامه دادند.

در شهر سردشت زیدون نیز همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همشهریان شهید سید مرتضی رضوی، شهید فریدون کوهی، شهید جواد گناوه‌ای، شهید جاویدالاثر لشکر دره‌شوری و شهید علیرضا نوی نیز به میدان آمدند و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

 با اینکه نمی‌توانم راه بروم ولی آمدم تا در جشن پیروزی انقلاب شرکت کنم

 

در شهر صیدون نیز مردم ولایتمدار و انقلابی و همشهریان سردار شهید محمدرضا علیخانی، شهید اسکندر جاویدان، شهید احمد داورپناه، مرزبان شهید عبدالله عادل‌زاده، شهید امیرتیمور خسروی و شهید لطفعلی عیوضی نیز مانند گذشته به میدان آمدند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری خلق کردند.

مردم ایذه و همشهریان سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک، شهید سید ایمان موسوی، شهید ابراهیم عزیزی، دانش‌آموز شهید نبی‌الله عالی‌محمودی برآفتابی، جانباز شهید نوذر شاه‌ولی کوه‌شوری، شهید سجاد رشیدی‌اوندی و سرباز شهید ابوذر قریشوندی نیز همزمان با چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و با شکوه خاصی در راهپیمایی روز 22 بهمن سال 1402 شرکت کردند.

دهدزی‌ها به میدان آمدند

اهالی شهر شوشتر همشهریان شهید عبدالعلی ثانی‌زاده و شهید محمود صالحی‌پور نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن 45 ساله شدن انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کردند.

  هزار و چهارصدی‌ها هم در راهپیمایی حضور یافتند

 

همچنین راهپیمایی حماسی و پرشور 22 بهمن‌ماه سال 1402 نیز با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان بختیاری امروز همگام با سراسر کشور در خیابان امام خمینی(ره) شهر دهدز شهرستان دزپارت در شمال استان خوزستان برگزار شد.

در شهر شادگان نیز راهپیمایی 22 بهمن باشکوه خاصی برگزار شد که همشهریان سرباز شهید سلیم شاوردی، شهید محمدعلی کاظمی و سرباز شهید حمید بغلانی چهل و پنجمین بهار آزادی را با یزله و شادی جشن گرفتند.

 

 

مردم ملاثانی نیز همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن سال 1402 حضور یافتند و و حماسه شهیدان خود از جمله شهید محمد گلابی و شهید حسن متفرقه را دوباره تکرار کردند.

در شهر رامشیر نیز با حضور پرشور مردم و همشهریان سردار شهید مهدی کناوی، شهید امین زبادی، شهید مدافع حرم صالح صالحی، سرباز شهید جبیب جدهانی و سرباز شهید عباس سرانجام راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد.

گرامیداشت 22 بهمن در جوار شهدای گمنام قلعه خواجه

اهالی شهر قلعه خواجه در شهرستان اندیکا نیز امروز همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند و تا یادمان شهدای گمنام دیار خود راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه را برگزار کردند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

خیابان‌های شهر حمیدیه دیار سردار جاویدالاثر شهید عبد عبیات نیز امروز در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد حضور مردان، زنان، کودکان و ورزشکارانی بود که یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

در شهر شهید چمران نیز همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم از مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد و چهار راه امام خمینی(ره) و خیابان شهرداری ادامه داشت.

 همه زیر پرچم ایران به میدان آمدیم

 

همچنین راهپیمایی حماسی و پرشور 22 بهمن‌ماه سال 1402 نیز با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان همگام با سراسر کشور در شهر تاریخی قلعه تل برگزار شد که مردم این دیار یکبار دیگر با حضور حماسی خود با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی 22 بهمن‌ماه مردم جایزان نیز همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مسجد ابوالفضل(ع) آغاز شد و تا خیابان ولی عصر(عج)، چهار راه ولایت، بلوار امام خمینی (ره) و مقابل بخشداری ادامه داشت که اهالی این دیار بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول