اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فرمانده کل ارتش: «انقلاب اسلامی» معادلات راهبردی نظام بین‌الملل را برهم زد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از پدیده‌های شگفت انگیز و تعیین کننده در قرن بیستم به شمار می‌آید که معادلات راهبردی نظام بین الملل را بر هم زد و اندیشه‌های الحادی را به چالش کشید.

فرمانده کل ارتش: «انقلاب اسلامی» معادلات راهبردی نظام بین‌الملل را برهم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز در تجمع باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن در شهر قزوین اظهار کرد: استان قزوین در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب با جلوه گاه بخش عظیمی از تاریخ دینی و فرهنگی و علمی و هنری کشور است. مردمی که با تدین و ولایتمداری چون نگینی در صیانت از حریم امامت و ولایت می‌درخشد.

وی افزود: نام این استان با صداقت و پاکی و وفاق مردم در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی عجین شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: وجود علمای بزرگ در استان قزوین و توفیقات و پیشرفت‌های چشمگیر استان در علم و فناوری‌ و توانمندی‌های اقتصادی و ظرفیتهای عظیم صنغتی پشتوانه محکم و ثروتی ارزشمند برای ایران سربلند اسلامی است. 

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: حضور در صحنه‌های حساس و مهم از جمله در این راهپیمایی و تجدید میثاق باشکوه برای بزرگداشت ۲۲ بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی گواهی دیگر بر بصیرت و درایت مردم این خطه عزیز است.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: ۲۲ بهمن نه فقط برای ایران و منطقه بلکه برای جهان یک نقطه عطف در تاریخ معاصر است و روز شروع روندهای جهانی را یادآوری می کند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از پدیده‌های شگفت انگیز و تعیین کننده در قرن بیستم به شمار می‌آید که معادلات راهبردی نظام بین الملل را بر هم زد و اندیشه‌های الحادی را به چالش کشید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نسل امروز فلسطین به درستی و دقیق هیچ سودی در مذاکره با رژیم جنایتکار صهیونیستی نمی‌بینند و با وجود فشارها و سختی‌ها شجاعانه به مقابله با این رژیم منحوس و سفاک برخاستند و حقوق مسلم خود که رهایی ملت فلسطین است را طلب می‌کنند.

سرلشکر موسوی بیان کرد: مبارزان فلسطینی در پاسخ به تجاوزات و ظلم‌های رژیم صهیونیستی عملیات طوفان الاقصی را طراحی و اجرا کردند که ضعف‌های این رژیم را نمایان ساخت و نشان داد که در سراشیبی زوال قرار دارد و اگر حمایتهای همه جانبه آمریکا و بعضی دول غربی نبود در همین ایام، محو رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار به چشم خود می‌دیدیم.

وی گفت: مقامات غربی که ادعایشان در خصوص حقوق بشر، آزادی و دموکراسی گوش جهان را پر کرده و با این حربه‌ها به مقابله با دولت‌ها و نظام‌های مستقل می‌پردازند نه تنها علیه جنایات رژیم صهیونیستی موضع گیری نکردند بلکه حداکثر پشتیبانی را از این رژیم غاصب به عمل آوردند. متاسفانه سازمان‌های بین المللی هم که تحت تاثیر قدرت‌های استکباری هستند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ضعیف و ناتوان هستند.

این مقام ارشد نظامی عنوان کرد: در چنین شرایطی است که اقدام جدی و تاثیرگذار از سوی کشورهای اسلامی و ملت‌های آزادی خواه جهان علیه رژیم جعلی صهیونیستی ضروری است.

 

سرلشکر موسوی یادآور شد: کشورهای اسلامی می‌توانند با قطع شریان‌های حیاتی این رژیم مانع تداوم جنایات دشمن صهیونیستی شوند و گامی در جهت تحقق حقوق مردم فلسطین بردارند و داغ بدنامی را هم از چهره خود پاک کنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران و مردم قهرمان قزوین ما در روزهای آینده یکی از رویدادهای مهم سیاسی اجتماعی کشور که برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است را پیش رو دارند.

وی افزود: با توجه به وضعیت منطقه، حضور پرشور مردم در انتخابات نه فقط ایران، بلکه جبهه مقاومت را تقویت و امیدوارتر می‌کند زیرا انتخابات یکی از عوامل قدرت ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات ۱۱ اسفند مانع به نتیجه رسیدن توطئه‌های دشمنان است.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: مشارکت پرشور در انتخابات تضمین کننده تداوم حرکت نظام جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار و حلال مشکلات کشور است و تامین کننده امنیت و تضمین کننده منافع ملی است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: در سایه انتخابات حماسی و پرشور کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان ایمن خواهد شد و مسوولان در گسترش روابط خارحی با سایر کشورها با اعتماد به نفس و اقتدار عمل خواهند کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمن در انتخابات پیش رو با تلاش برای ناامیدسازی مردم، در پی خلوت کردن صندوق‌های رای و تضعیف نظام جمهوری اسلامی است. ناامید سازی و کاهش سطح مشارکت، مشروعیت زدایی و بی ثبات سازی راهبردهایی است که دشمنان طراحی کرده و دنبال می‌کنند. اما حضور همگانی در پای صندوق‌های رای راهبردهای دشمن را خنثی و حرکت نظام در مسیر بالندگی را شتاب خواهد بخشید.

وی اضافه کرد: ملت آگاه و بصیر و انقلابی ایران همانند گذشته با حضور پرشور در انتخابات یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که پشتیبان انقلاب و ادامه دهنده راه شهیدان و امام راحل عظیم الشان هستند. مردم قزوین همواره حامی انقلاب و نظام بودند در این آزمون بزرگ هم سربلند و رو سفید خواهند بود.

سرلشکر موسوی ادامه داد: حضور مردم در عرصه‌های دفاع از انقلاب نه تنها رمز توفیقات ایران عزیز در سالهای متمادی بوده بلکه ارتقاء روحیه رزم فرزندان ملت در نیروهای مسلح را هم رقم زده است.

این مقام ارشد نظامی بیان کرد: برخلاف تبلیغات استکبار، اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران ناشی از حضور ملت مقاوم این سرزمین در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب است و این ملت بزرگ ایران است که با تمام توان پای عزت، استقلال و آقایی خود ایستاده است.

وی همچنین گفت: شهیدان جان خود را و جانبازان وجود خود را و مسئولان دلسوز، راحتی و اسایش خود و ملت، همه توان خود را به پای این آرمان بلند آورده‌اند و مشکلات را تحمل کرده‌اند، چالش‌ها و موانع را به یاری خداوند بزرگ پشت سر خواهند گذاشت و نام ایران عزیز جاودانه و پرقدرت خواهد درخشید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در عصری به وقوع پیوست که اندیشه‌های غیر الهی بر جهان حکومت می‌راند و امید مستضعفان عالم برای دستیابی به عدالت و آزادی به یاس و ناامیدی گراییده بود.

سرلشکر موسوی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران با به چالش کشیدن مکاتب الحادی و ارائه الگویی متعالی و متکی بر اندیشه ناب اسلامی یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران عزیز ما مستقر ساخت.

این مقام ارشد نظامی یادآور شد: ملت بزرگ ایران در پرتو آموزه‌های دین اسلام، دل و جان به رهبری آسمانی امام راحل سپردند و با وحدت و یگانگی تحولی وسیع در جهان آفریدند که در تاریخ ماندگار شد و تاثیرات گسترده و عمیقی در منطقه و جهان بر جای گذاشت.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی آغازی بر بازسازی تمدن نوین جهانی و ظهور آخرین منجی بشریت بر زمین خواهد بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عزت، عظمت و استقلال برای ملت ایران است و گسترش پرتو الهام بخش انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان موجب بیداری مستضعفان و ملل تحت ستم و شکل گیری جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول