اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: مردم استان سمنان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این جشن بزرگ را به مظهر اتحاد ملی تبدیل کردند.

۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی شد

محمود احمدی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ۲۲ بهمن، نمود عینی پیروزی حق بر باطل، یادآور مجاهدت‌ها و مبارزات ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار عدالت و شنیده شدن صدای مظلومان از جان و مال خود گذشتند.

وی بیان کرد: این روز بزرگ جشن ملتی با اراده، مصمم، باایمان و متحد است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و حوادث تاریخی حفاظت و حراست کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: سازمان بسیج رسانه استان سمنان در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، از مردم شریف استان سمنان که با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این جشن بزرگ را تبدیل به مظهر اتحاد ملی کردند، قدردانی می‌کند.

احمدی بیان کرد: مردم در ادامه با حضور پرشور و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفندماه باعث انسجام ملی، ارتقای امنیت، استقلال و آرامش هرچه بیشتر این مرزوبوم می‌شوند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه استان سمنان نیز همراه و همدوش با مردم ولایت‌مدار استان، به‌عنوان جهادگران عرصه جهاد تبیین با حضور فعال خود در صحنه‌های اعجازانگیز جلوه‌های انقلاب و با به تصویر کشیدن شکوه حضور امت قهرمان ایران اسلامی، در راستای اعتلای دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازتاب شکوه باعظمت حضور آگاهانه مردم در حماسه‌آفرینی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول