اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قیام مردم پردیس در سالروز پیروزی انقلاب+عکس و فیلم

مردم پردیس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز 22 بهمن با حضور گسترده بار دیگر با آرمان‌های انقلاب عهد بستند.

قیام مردم پردیس در سالروز پیروزی انقلاب+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، راهپیمایی پرشور و حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن از سه نقطه پردیس آغاز و در دو میعادگاه مردم این شهرستان حضوری پرشور را رقم زدند.

بنابراین گزارش شهروندان پردیسی از ساعت ۱۰ صبح امروز از مسیر میدان عدالت - به سمت میدان فلسطین - بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان امام رضا(ع) رسیدند.

همچنین شهروندان بومهنی نیز از مسیر مسجد صاحب الزمان(عج) - بلوار امام خمینی(ره) - خیابان شهید صارمی به میدان امام رضا(ع) و تجمع بزرگ این شهرستان پیوسته و به سخنرانی فرماندار و بیانیه امروز گوش فرا دادند.

در ادامه راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در بخش جاجرود نیز از ساعت ۱۱ از ابتدای خیابان پارک به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر سعید آباد حرکت کرده و در پایان با اعلام انزجار از اقدامات هتاکانه رژیم صیهونیستی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار به استقبال قرائت قطعنامه ۲۲ بهمن رفتند.

 

 

 

یاوه‌گویی‌های دشمنان تاثیری در عزم ملت ایران نداشت

حجت الاسلام حسینی امام جمعه پردیس در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص این حضور و پیام آن به دشمنان نظام و انقلاب، اظهار کرد: حضور شهروندان پردیسی علی‌رقم تمام تهدیدات، تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان نظام و انقلاب نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر و پرشور تر بود.

وی گفت: مردم نشان دادند یاوه‌گویی‌های دشمنان هیچ تاثیری در بیعت دوباره ملت با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری ندارد و مردم با این حضور کم‌نظیر خود ثابت کردند حرف آخر را رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میزنند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه ایران اسلامی همیشه با اقتدار و مقتدر بوده و خواهد ماند، ابراز کرد: دنیا به سمت ظالم ستیزی در حرکت است زیرا دنیا از آن مظلومان، جبهه مقاومت و مردم آزادی‌خواه است و به زودی آمریکا از منطقه اخراج خواهد شد و در حماسه انتخابات نیز مردم با حضور عظیم خ د افکار پلید دشمنان را پاک خواهند کرد.

 

مردم نشان دادند در همه حال پای انقلاب هستند

سرهنگ ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص این حضور و پیام آن به دشمنان نظام و انقلاب، اظهار کرد: امروز نیز شاهد این بودم مردم همیشه در صحنه ایران مانند ۴۵ سال اخیر در صحنه حاضر و نشان دادند در همه حال پای انقلاب هستند.

وی گفت: مردم با حضور خود به دشمنان نشان دادند که در همه حال گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و هیچ‌گاه از آرمان‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده سپاه پردیس با بیان اینکه این انقلاب به دست منجی عالم بشریت خواهد رسید، ابراز کرد: امیدواریم شاهد حضور باشکوه و ماندگار همین مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه باشیم.

گرمابدری با بیان اینکه راهپیمایی پرشور یوم الله ۲۲ بهمن مشت محکم دیگری بر دهان استکبار بود، عنوان کرد: مردم شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود از ساعات اولیه برپایی راهپیمایی در مسیر‌ها حاضر و با طی کردن این مسیرها نشان دادند همیشه در صحنه بوده و از ارمدن‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

 

حضور مردم در پردیس مقتدرانه و دشمن شکن بود

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص این حضور و پیام آن به دشمنان نظام و انقلاب، اظهار کرد: امروز حضور باشکوه شهروندان شهرستان پردیس و شهراای پردیس، بومهن و جاجرود را در راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد بودیم.

وی گفت: مردم شهرهای بومهن و پردیس با طی کردن دو مسیر متفاوت در میدان امام رضا(ع) به هم پیوسته و تجمع عظیم این روز را رقم زدند، همچنین شهروندان بخش جاجرود نیز با حضور در حاشیه حسینیه حضرت اباالفضل(ع) جشن انقلاب را باشکوه‌تر رقم زدند.

فرماندار پردیس ابراز کرد: حضور مردم شهرستان پردیس فهیمانه، مقتدرانه و دشمن شکن بود و این پیام را به جهان مخابره کردند که ما همیشه در صحنه هستیمو از تهدیدات دشمنان هراسی ندارند و این وظیفه ما را برای خدمت‌رسانی به مرددم سنگین‌تر می کند.

 

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول