اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امروزه دنیا فهمید که منشأ همه بدبختی های بشریت آمریکا و اسرائیل است

مشاور امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروزه همه دنیا به درستی فهمیدند که آمریکا، اسرائیل و استکبار شیطان بزرگ و منشأ همه انسان کشی و بدبختی ها هستند.

امروزه دنیا فهمید که منشأ همه بدبختی های بشریت آمریکا و اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمد وحدتی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن دیار هراز سنگر در گلزار شهدای آستان امامزاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: هم اکنون در یکی از حساس‌ترین دوره‌های تاریخ بشر زندگی می‌کنیم و بنا به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم.

وی افزود: حوادث امروزه به سرعت در حال وقوع است و تحولاتی که در طی چندین قرن قرار بود اتفاق بیافتد در دو دهه اخیر اتفاق افتاده است‌.

مشاور امور فرهنگی و مسؤول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بستر سازی برای حکومت جهانی است، تصریح کرد: این یک واقعیت است و امروزه ما برای نجات بشر وارد شدیم.

وحدتی با اعلام اینکه هم‌اکنون‌ تمام گرفتاری‌های بشر برای آن است که دست‌شان را از دست اهل بیت جدا کردند، بیان کرد: قرآن کریم نقشه راه و بهترین کتاب آسمانی برای زندگی سعادتمند در دنیا و آخرت است پس باید درست آن را فهم و پیاده کنیم.

وی یادآور شد: خداوند بر بشریت منت گذاشته و رهبر معصوم به ما عطا کرد که در کارشان اشتباهی نیست و به آنها مصونیت کامل داده تا ما را به سمت قله کمال ببرند.

مشاور امور فرهنگی و مسؤول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه بدخواهان پست با رهبران معصوم به بدترین شکل برخورد کردند، ادامه داد: بشریت در خسران عظیم است که محرومیت از رهبری مستقیم معصوم را برای خود رقم زد.

وی با اشاره به اینکه پایان همه دردهای بشر با آغاز زندگی و ظهور حجت آخرالزمان (عج) ممکن می‌شود، تصریح کرد: امروزه بشریت متضرر است هر چند برترین اعمال از نگاه معصوم انتظار فرج بوده و برترین اعمال سخت‌ترین آنها است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن آمل

وحدتی با بیان اینکه مهمترین مأموریت انقلاب اسلامی بسترسازی برای ظهور عنوان شد، گفت: علت غیبت امام معصوم (عج) در جامعه بشری بوده و عدم بسترسازی جامعه برای حضور و ظهور است.

مشاور امور فرهنگی و مسؤول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه باید ملت ما بسترساز مهمترین تحول عالم باشد، بیان کرد: مهمترین قدرت استکبار جهانی در تحلیل‌ها قدرت رسانه‌ای و روانی آن محسوب می‌شود که بسیار سخت‌تر و قدرتمندتر از غلبه بر قدرت تسلیحاتی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ملت‌ها همه دنبال نجات و تشنه آب هستند ولی ما باید به آنها بفهمانیم که مسیرشان سرآب و راه شان بن‌بست است، ادامه داد: امام امت نجات بخش است و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ نظام شاهنشاهی که حمایت همه کشورهای دنیا را به همراه داشت سرنگون شده و عزت، استواری، اقتدار و عظمت به ملت ایران بازگشت تا مردم کشورمان از حقارت و پستی دربیایند.

وحدتی با اعلام اینکه تمام بدبختی‌های دنیا از زمانی آغاز شد که امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: امروزه همه دنیا به درستی فهمیدند که آمریکا، اسرائیل، استکبار و حامیان غربی آنها شیطان بزرگ و منشأ همه انسان‌کشی و بدبختی هستند.

وی با اشاره به پیام امام راحل برای گورباچف که فرمودند صدای شکست استخوان‌های مارکسیسم به گوش می‌آید و باید از این پس مارکسیسم را در موزه ها پیدا کرد، یادآور شد: امروزه زمینه‌های ظهور در حال تحقق است و آمریکا قوس نزولی‌اش را آغاز کرد هر چند رهبر انقلاب فرمودند که موج نابودی ظالمان شدت گرفته و می‌رود تا ظالمان را در بشکند.

وحدتی با اعلام اینکه قدم نخست برای بسترسازی ظهور این است که ملت‌ها بفهمند ظالمان در حال چه ظلم و جنایت بزرگ هستند، خاطرنشان کرد: روزگاری دین در جامعه افیون معرفی شده بود و دین را ضد علم و پیشرفت می‌دانستند ولی امام راحل همه تلاش استکبار را در مسیر بن‌بست دانسته و تنها راه نجات بشر را بر پایه دین می دانست.

وی عنوان کرد: امروزه باور در ملت‌ها ایجاد شده که آمریکا و اسرائیل منشأ بدبختی هستند و ایران با کارهای بزرگ و عظیم به عنوان محور اداره جهان تلقی می‌شود.

وحدتی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از سال‌های پس از پیروزی تاکنون دست به کار بزرگی زده و امروزه دین توانمندی خود را به اثبات رساند، گفت: همه اعتراف دارند سرعت پیشرفت علم و دانش در ایران بی ‌ظیر است پس باید در دل ملت ایجاد امید کنیم و ملت‌ها باید بدانند آمریکا شیطان بزرگ و سرچشمه همه بدبختی و مشکلات است.

مشاور امور فرهنگی و مسؤول قرارگاه جهاد تبیین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر کس به تفکر اسلام چنگ بزند شکست‌ناپذیر می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان آمل

وی بیان کرد: اسرائیل غاصب در نوار غزه و فلسطین انسان‌کشی خود را شدت بخشیده است ولی امروزه غزه نماد مقاومت و شجاعت مقابل صهیونیست است.

وحدتی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخار بزرگ زرین دیگر را در تاریخ پرتلألو ایران اسلامی به ثبت رساند، بیان کرد: تکلیف دیگر ما در ۱۱ اسفند ماه امسال است که باید با حضور پرشور، جهادی و انقلابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دست به انتخاب اصلح بزنیم و سرنوشت کشورمان را دوباره به دست بگیریم.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی اجانب و استکبار مبنی بر عدم حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی برای ثبت مشارکت حداقلی، گفت: مردم با حضور همیشه در صحنه و خودجوش بار دیگر سیلی محکم به اجانب می‌زنند و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند تا برای همیشه خار تیز و برنده بر چشم دشمنان باشند.

خبر و عکس: قربانعلی مسافر

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول