اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

چمران: مردم انقلابی در انتخابات 11 اسفند نیز حماسه خواهند آفرید

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: همین مردمی که امروز 22 بهمن تاریخ دیگری را به نام خود با موفقیت ثبت کردند، در انتخابات 11 اسفند نیز حماسه خواهند آفرید.

چمران: مردم انقلابی در انتخابات 11 اسفند نیز حماسه خواهند آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز پس از مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم ورامین اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر شهید پرور و ولایتمدار ورامین مهمان شما هستم.

وی افزود: هر انقلاب بر سه اصل استوار است و اصل اول آن تفکر و فلسفه آن می باشد که انقلاب  ما برگرفته از تفکر و مکتب اسلام بوده و است و اولین شعارهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی حکومت اسلامی بود و امام عزیز و بزرگوار در پانزده خرداد سال ۴۲ که ورامینی ها بخش اعظم این حماسه‌ بزرگ بودند، با همین شعار حرکت تاریخ ساز خود را آغاز کردند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران دومین اصل را رهبری مدبرانه برای یک انقلاب با دوام عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) یک شخصیت بزرگ، انقلابی و فقیه عالیقدر بزرگ بود و اصلا با رهبران سایر جنبش ها و انقلاب ها قابل قیاس نیست و ادامه دهنده راه ایشان امام خامنه ای هستند که یک مجتهد الهی و با نگرش حکیمانه در سیطره عالم هستند. 

چمران افزود: اصل سوم انقلاب ها استفاده از سلاح و جنگ است ولی انقلاب ما با قیام و شهادت مردم به پیروزی رسید و سلاح ما از پانزده خرداد سال ۴۲ پدیدار شد و تا به نسل امروز رسید که سرآمد آنها شهید سلیمانی می باشد که یک شخصیت کامل در جهان هستی می باشند. 

وی به نقش مردم دیار پانزده خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شهرستان ورامین در پانزده خرداد آغازگر نهضت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی شد و این مسیر در مقاطع مختلف در طول انقلاب اسلامی نیز ادامه داشته و دارد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها را همین شهادت مردم در راه تثبیت آن دانست و گفت: ما ملت امام حسین(ع) و عاشورا هستیم و توحید کلمه و کلمه توحید بعلاوه حفظ وحدت شعار و عمل ما است. 

چمران وعده رهبران انقلاب اسلامی را در نابودی اسرائیل محقق شده دانست و  بیان کرد: ما با حماسه آفرینی های مردم فلسطین و حمایت های جبهه مقاومت یقینا شاهد نابودی جبهه کفر خواهیم بود. 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه ایران اسلامی اظهار کرد: دشمنان داعش را بوجود آوردند که بساط انقلاب اسلامی را برچیدند ولی شهدای ما بساط آنها را برچیدند و اکنون همین دشمنان از سر ناچاری به یمن، سوریه، لبنان و جبهه مقاومت عراق حمله حمله می کنند که جبهه مقاومت را ناامید کنند ولی بدانند این ملت ها با حمایت های ایران قطعا پیروز خواهند شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان در خصوص انتخابات پایان سال جاری بیان کرد: در انتخابات پیش رو همین مردمی که امروز تاریخ دیگری را به نام خود با موفقیت ثبت کردند، باز هم حماسه خواهند آفرید و 22 بهمن طلیعه ای بر آغاز حماسه بزرگ انتخابات ۱۱ اسفند خواهد شد و با بهترین انتخاب ادای دین خود را به ساحت مقدس شهدا خواهند کرد و بدانیم شهدا از ما انتظار دارند که ما ادامه دهنده راهشان باشیم و قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را این حضور در انتخابات تثبیت خواهد کرد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول