اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سخنگوی وزارت دفاع: ریشه قدرت بازدارندگی ایران، مردم هستند

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه با توان بالای نظامی ایران دشمن جرات تعرض به خاک وطن را ندارد گفت: البته ریشه قدرت بازدارندگی ایران مردم هستند زیرا هر گاه در صحنه حضور داشتند محاسبات و توطئه‌های طراحی شده دشمن در هم ریخت.

سخنگوی وزارت دفاع: ریشه قدرت بازدارندگی ایران، مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان سردار رضا طلایی‌نیک ظهر امروز در جمع راهپیمایان این شهرستان در مقابل شهرداری با تاکید بر اینکه ملت ایران سخن قرآن مبنی اینکه‌ شهدا زنده‌اند را درک کرده‌اند که اینگونه با شور و شعف دعوت امام، شهدا و خلف امام صالح ولایت فقیه را لبیک گفتند اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی با صدها شبکه‌ ماهواره‌ای و فضای مجازی با نشر مطالب مسموم کننده و تهاجمی علیه حقایق جمهوری اسلامی ایران سعی می‌کنند حق را باطل جلوه دهند و جای شهید و جلاد را عوض کنند اما کور خوانده‌اند‌.

وی افزود: روز 22 بهمن مردم غیور و خدایی ایران برگرفته از نسل‌های انقلاب سرمایه‌گذاری یک ساله دشمن را به هیچ تبدیل کردند، این خلق حماسه یعنی همه اردوگاه شیطان آمریکا، رژیم صهیونیستی، تکفیری و ... بدانید که که گام به گام ملت ایران اسلامی در این چهل و پنج سال، رسوا کننده و خنثی‌کننده توطئه‌های خارجی و فتنه‌های داخلی بوده و خواهد بود.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تقدیر از حضور باشکوه مردم تویسرکان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هیچ کجای دنیا سراغ نداریم جز ملت ایران، ملتی 45 سال بعد از پیروزی انقلابش اینگونه آگاهانه و عاشقانه با اراده مصمم جشن برپا کند.

وی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب با این سوال به فضای آگاهانه‌تر مبدل می‌شود که چرا با وجود تحریم ها، تهدیدها و فتنه‌ها اینگونه مردم پای انقلاب ایستاده‌اند، گفت: بنده از طرف ملت ایران به عنوان یک سرباز برای آنهایی که با وسوسه دشمنان به ابهام رسیده و این روزها را خوب درک نمی‌کنند می گویم «برخیز که فجر انقلاب است امروز، بیگانه‌صفت خانه خراب است امروز، هر توطئه و نقشه که دشمن بکشد از لطف خدا نقش بر آب است.»

طلایی‌نیک افزود: دین قبل از انقلاب در زندگی مردم کمرنگ شده بود و اسلام‌زدایی ریشه اصلی تفکر رژیم شاهنشاهی بود اما ملت ایران وقتی دید امام راحل دعوت به دین می‌کند همین حرکت اولین دلیلی شد که این انقلاب پایدار بماند تا به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر(عج) وصل شود.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور و اعجاز قرن بود گفت: هیچ تحولی به اندازه انقلاب ملت ایران به رهبری امام راحل در جهان اثرگذار نبوده است، انقلاب در درجه اول اسلام‌زدایی را به احیای اسلام تبدیل کرد، اسلام مبنا و هویت حقیقی قدرت، دولت و سیاست جامعه ایران شد و قدرت آفرید.

وی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی که دست خالی بودیم و حتی سیم خاردار هم نداشتیم، در همین زمان فرهنگ جهاد و شهادت‌طلبی قدرت‌آفرین شد و امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌ها به اتکای روحیه جهادی فرزندان شما قدرت برتری شده‌اند و قدرت بازدارندگی را به حدی رسانده‌اند که بعد از جنگ تحمیلی هیچ قدرت و دشمنی جرات تعرض به ایران اسلامی را نداشته باشد.

طلایی‌نیک تاکید کرد: البته طبق فرامین امام و رهبر انقلاب ریشه قدرت بازدارندگی ایران اسلامی مردم هستند زیرا هر گاه مردم در صحنه حضور داشتند محاسبات و توطئه‌های طراحی شده دشمن که قصد داشت هویت و عزت و پیشرفت ایران اسلامی را مخدوش کنند، در هم ریخت. 

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب بیش از 90 درصد نیازهای ارتش و واحدهای انتظامی آن زمان از انگلیس و خارج کشور تامین می‌شد گفت: ده‌ها هزار مستشار نظامی و غیر نظامی ایران را پشت پرده تصمیمات قرار می‌دادند و شاه این مملکت جرات هیچ کاری را نداشت.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز بیش از 90 درصد نیاز نظامی را آن هم سلاح‌های پیشرفته را ایران اسلامی خود تولید می‌کند، جبهه مقاومت مستحکم را از دستاوردهای انقلاب خواند و تاکید کرد: جبهه مقاومت را با محوریت رزمندگان و بسیجیان جهان اسلام شکل داده شد و حاج قاسم یک الگوی پرورش‌یافته انقلاب و امام با جبهه مقاومت حاکمیت داعش و تکفیری ها را به ذلت کشاند و آمریکا را دراین منطقه ناکام کرد و عمر رژیم صهیونیستی نیز رو به اتمام است‌.

وی تصریح کرد: البته ما قانع نیستیم و وضعیت موجود را نهایی نمی‌دانیم خدمتگزاران ملت بزرگ ایران وظیفه دارند همه ظرفیت‌های این کشور را بارور کنند، در ایرانی زندگی می‌کنیم که 150 میلیون نفر اشتغال ایجاد کرد و آبادانی انواع امکانات زندگی را فراهم کرد؛ در میانه راهیم اما با وجود فتنه‌های و جنگ ضدامنیتی جلو رفتیم.

طلایی‌نیک گفت: در 45 سال عمر بابرکت انقلاب 40 بار پای صندوق رای رفتیم و برای اینکه بالاترین جایگاه نظام با شورای روستا و شهر با اراده مردم تعیین شود و این دستاوردی بود که استبداد آن را از کشور گرفته بود و برهمین مبنا ملت ایران وابستگی به آمریکا و بیگانگان را در ایران ریشه کن و هویت اسلامی و مردمی در این کشور ریشه دار کردند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات به عنوان یک جهاد سیاسی بزرگ را  در پیش رو داریم بیان کرد: حضور در انتخابات و دعوت همگان به مشارکت در آن برای پشتوانه مردمی نظام یعنی قدرت در این کشور ریشه و منشا مردم امروز ضرورت دارد.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: رهبر انقلاب به انتخابات اهمیت می‌دهند برای اینکه ایشان نمی‌خواهند قدرت، حکومت، مجلس خبرگان رهبری از اراده مردم خارج شود، کدام انقلاب اینقدر به حضور مردم و آزادی انتخابات سیاسی و استقلال رای مردم این همه اهمیت می‌دهد؟

وی تصریح کرد:  برخی در سال 88 فتنه کردند و بر انتخابات و آرای ملت ناسپاسی و شبهه ایجاد کردند امروز هم جریانات بیگانه تلاش می‌کنند زمینه حضور در انتخابات را کمرنگ کنند زیرا می‌دانند انتخابات علاوه بر اینکه قدرت را در ایران شکل می‌دهد، پشتوانه امنیت، اقتدار ملی و عزت جهانی ملت ایران اسلامی است‌

طلایی‌نیک با بیان اینکه با همین شکوه پای صندوق رای حضور پیدا می کنیم و اصلح را بر می‌گزینیم تا هم مشارکت حداکثری حاصل شود و هم کارآمدی ارکان و نهادی نظام را بیش از پیش نشان دهیم افزود: کنار نگذاشتن مردم از چرخه قدرت سیاست و حکومت از اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی سومین هدف را پیشرفت همه‌جانبه دانست و گفت: برخی با شبهه‌افکنی، ابهام و شایعه‌پراکنی سعی بر مخدوش کردن فضای ذهنی جامعه و دور کردن از پیشرفت کشور دارند اما ظرفیت‌های در کشور توسط دولت انقلابی در حال ایجاد است.

وی با بیان اینکه هدف و آرمان بعدی امنیت است بنابراین دشمن به دنبال ضربه زدن به ماست افزود: درک بیشتر صهیونیست‌ها به نابودی خودشان و شکست‌های پیاپی غرب در معادلات جهانی و اذعان بر این مطلب که قرن 21 قرن رشد آسیاست باعث شده آنها تاکید به عدم حضور در انتخابات داشته باشند.

طلایی‌نیک گفت: دشمنان ما با اینکه اعلام می‌کنند به دنبال جنگ نیستیم اما از آن طرف فریبکارانه و منافقان منطقه را ناامن می‌کنند و مردم بی دفاع غزه را به شهادت می رسانند.

وی بیان کرد: دشمنان از قدرت نظامی ایران آگاه هستند اینکه می‌گویند نمی‌خواهیم با ایران جنگ کنیم؛ درست است چون نمی‌توانند، چراکه پس از شهادت سردارسلیمانی موشک‌باران پایگاه‌های خود را توسط فرزندان این ملت و انقلاب لمس کردند.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه به اذعان دشمنان طرح‌ها و برنامه‌های آنان توسط رهبر ایران خنثی می‌شود تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت، مدیریت راهبردی جا پای امام راحل گذاشته که تبعیت محض از آن پیروزی و موفقیت را در همه صحنه های برای ما رقم می‌زند.

پایان پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول