اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

امروز مردم شیفته‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه بودند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز به پشتوانه مردم عزیز امنیت بر تمام کشور حاکم و همین حضور در عرصه های مختلف، توطئه های دشمن را خنثی می‌کند.

امروز مردم شیفته‌تر و پرشورتر از همیشه در صحنه بودند

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی در راهپیمایی  ۲۲ بهمن  در خصوص جایگاه انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «انقلاب ادامه راه بعثت است»، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از شکوفه‌های درخت تنومند اسلام است که از سال ۵۷ شکوفا و  آن مسیر همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی  ۲۲ بهمن افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته همه مردم در راهپیمایی شرکت کردند با این تفاوت که امسال شور مضاعفی به خاطر انتخابات در مردم دیده می‌شود که این حضور شیفته‌تر، عاشق‌تر و عمیق‌تر است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: انقلاب بازوهای مختلفی دارد که انتخابات یکی از واژه های مردمی بودن این انقلاب است. انتخابات یعنی مشارکت مردم در اداره کشور و پست و مقام در آن هیچ مفهومی ندارد لیکن احساس مسئولیت در جاهای مختلف از جمله مجلس که یکی از بازوهای انقلاب محسوب می شود بسیار حساس  می باشد و از همان کلمه جمهوری اسلامی مشخص است که مدیریت بر حکومتی است که تعلق به مردم دارد و روح حاکم و ایدئولوژی آن بر مبنای اسلام است.

وی افزود: انقلاب مقطعی و یا برای یک نسل خاص نیست بلکه انقلاب ادامه دارد و استمرار بعثت است و این راه باید با رساندن به صاحب اصلی ادامه داشته باشد.

سردار رضایی ادامه داد: روحیه انقلابی را در میدان امروز و در میان شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن می بینیم آنچه که به مردم انگیزه می دهد روحیه انقلابی است و یکایک مردم با همین روحیه انقلابی در سنگر و وظیفه ای منجمله انتخابات شرکت می کنند.

جانشین فراجا افزود: مردم آگاه و بابصیرت خود را با محوریت ولایت و بصیرت در مسیر صراط مستقیم قرار می دهند از ابتدای انقلاب مردم جانفشانی های کردند و امروز ایران اسلامی را امن مشاهده می کنیم؛ لکن دشمنان این مرز و بوم ساکت ننشسته اند اما حضور مردم در چینین اجتماعی مثل ۲۲بهمن یا انتخابات خود یک رفراندوم محسوب می شود و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است و پشتیبانی کننده انقلاب هستند.

سردار رضایی گفت: ما انقلاب اسلامی را شجره پنجره بعثت و برگرفته از تکلیف عاشورایی می دانیم و امروز مسیر انقلاب در حال تکمیل شدن است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد حضور نسل های دوم وسوم انقلاب در کنار نسل اول انقلاب هستیم و حضور مردم امروز همان شور ونشاط اوایل انقلاب را دارد که با همین انسجام در همه عرصه های حساس کنار هم ایستاده ایم و توطئه های دشمنان را خنثی کرده ایم.

جانشین فرماند کل انتظامی کشور در خصوص  پیشرفت‌های پلیس در سال‌های پس از انقلاب اسلامی افزود: هر سازمانی که خود را خدمتگزاز مردم می داند از جمله انتظامی حتما خود را از مردم و انقلاب می داند امروز مجموعه انتظامی بالنده است همین لحظه ای که با شما صحبت می کنم امنیت در همه جاهای کشور حاکم است و جوانان عزیز در مرزها، جاده ها، روستاها و جای جای میهن اسلامی و در شرایط جغرافیای سخت در راستای حفظ این مرز و بوم تلاش می کنند و همه نیروهای پلیس در کنار مردم مشغول خدمت رسانی هستند و به همین دلیل مردم نیز با قداست به ماموران انتظامی نگاه می‌کنند.

وی گفت: این نگاه باعث شور و شعف ما و همکارانمان می شود که با نیروی دوچندان به آنها خدمتگزاری کنیم و این نگاه محبت آمیز مردم بار مسئولیت انتخابات را سنگین تر می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول