اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بزرگراه شهید استوار در شیراز به بهره‌برداری رسید

بزرگراه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار در شیراز و همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

بزرگراه شهید استوار در شیراز به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امروز با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، بزرگراه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار در شیراز به بهره‌برداری رسید.

این بزرگراه به طول ۵ و نیم کیلومتر رفت و ۵ و نیم کیلومتر برگشت با صرف هزار و ۳۴ میلیارد تومان به همت شهرداری شیراز ساخته شده است  و  بولوار خلیج فارس را به بولوار نصر شرقی متصل کرده و ترافیک را از مسیر پلیس راه پل فسا به سمت دروازه قرآن هدایت می‌کند.

سخنگوی دولت در مراسم افتتاح بزرگراه شهید استوار گفت: با همدلی مسئولان فارس، خدمت رسانی به مردم شتاب گرفته و افتتاح این بزرگراه موید این مطلب است.

بهادری در پاسخ به شهردار شیراز در خصوص تامین واگن برای تکمیل خط یک متروی شیراز گفت: تلاش می‌کنیم مسیر تامین واگن‌ها هموار شود تا قطار شهری شیراز توسعه یابد.

شهردار شیراز  هم در مراسم افتتاح این بزرگراه گفت: دهه فجر امسال، شهرداری شیراز بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح را یا افتتاح کرده یا ساخت آن آغاز شده است.

همچنین با حضور بهادری جهرمی، پل مولوی با صرف ۲۴۴ میلیارد تومان در بولوار اتحاد شیراز افتتاح شد.

افتتاح زورخانه پودنک و بهره برداری از کتابخانه عمومی فال اسیری از مهم‌ترین طرح‌هایی است که شهرداری در منطقه ۱۱ شیراز در طول دهه فجر افتتاح کرد و در منطقه هفت شهرداری شیراز هم ساخت زمین ورزشی و پیاده راه و مسیر دوچرخه سواری به بهره برداری رسید.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول