اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

11 اسفندماه روز تداوم حماسه حضور است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی ساداتی امام‌جمعه سرپل‌ذهاب در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم باید این شکوه حضور را در انتخابات اسفندماه به رخ جهانیان بکشند، حضوری که هر چه باشکوه‌تر باشد وظیفه را بر دوش مسوولین سنگین‌تر می‌کند.

11 اسفندماه روز تداوم حماسه حضور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی ساداتی امام‌جمعه سرپل‌ذهاب در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهیدپرور و همچنین تبریک تقارن 22 بهمن با شروع ماه شعبان، اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید: «ای اهل ایمان ای کسانی که ایمان آورده‌اید اگر دین خدا را یاری کنید خداوند نیز شمارا یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌سازد»، این دست قدرت الهی و معجزه بزرگ خدا بود که ملت ما را از تاریکی‌ها نجات داد و ما را به‌سوی نور رهنمون فرمود، لذا به‌حق انقلاب ما انقلاب نور بود.

وی افزود: امروزی که دست خناسان است برای تطهیر رژیم پهلوی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به هر دسیسه‌ای آلوده است وظیفه همگان ما هست که به جهاد تبیین بپردازیم.

* حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی ساداتی


امام‌جمعه سرپل‌ذهاب بابیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی رو برای مردم، مخصوصاً نسل جوان بیان کنیم، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی هویت بخشی و شخصیت دهی و عزت‌آفرینی برای مردم ایران بود رژیم منحوس و وابسته پهلوی شکوه و عظمت ملت ما را نادیده می‌گرفت حکومتی که دست‌نشانده غرب بود تا جایی که در خاطرات امیرعباس هویدا آمده است که می‌گوید در آبادان یک باشگاه ورزشی درست‌شده بود و روی درب آن باشگاه ورزشی نوشته بودند ورود ایرانی و سگ ممنوعه این‌گونه به ملت ما توهین می‌کردند.

وی با اشاره به قانون کاپیتولاسیون که نتیجه‌ای جز تحقیر ایران داشت، ادامه داد: در سخنرانی چهارم آبان ماه سال 43 امام فریاد برآورد و علیه قانون ننگین کاپیتولاسیون قیام کرد کاپیتولاسیون یعنی مصونیت قضایی و سیاسی مستشاران و ایادی غربی و آمریکا در ایران یعنی هر آمریکایی و وابسته به غرب در ایران هر جنایتی انجام دهد کشور ایران ملت ایران حتی شاه ایران اجازه نداشت به او بگوید بالای چشمت ابروست این‌گونه علیه ما و حیثیت ما کار می‌کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساداتی خاطرنشان کرد: امروز این ملت عزیز ایران و شما مردم بزرگ هستید که در نظم نوین جهانی نقش‌آفرینی می‌کنید امروز در معادلات منطقه و دنیا نظر ایران، آراء ایران و رفتار ایران مورد اهتمام تمامی کشورهاست و حتی اگر همه ابرقدرت‌ها علیه این ملت و علیه اراده این حکومت بخواهند کاری بکنند.

وی اشاره‌ای به انتشار تفکر و قدرت جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت داشت و گفت:‌ در قضیه سوریه دیدیم که آمریکا گفت بشار اسد باید برود صهیونیست گفت بشار اسد باید برود انگلیس همه غرب گفتند اما نظام اسلامی گفت بشار اسد باید بماند و ماند.

*حماسه حضور مردم سرپل‌ذهاب در راهپیمایی 22 بهمن

 

*پیدا کردن یک هویت مستقل به‌جای هویت وابسته به ظلم

وی تبدیل یک کشور وابسته به ظلم به یک کشور مستقل و عدالت‌خواه را به‌عنوان دستاورد دیگِ انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: امروز نظام اسلامی درجایی قرار دارد که می‌بینیم در کنار پرچم مردم فلسطین و در کنار همه مردم آزادی‌خواه و عدالت‌خواه جهان این پرچم مقدس و سه رنگ و منقش به کلمه‌الله است که می‌درخشد.

*پیشرفت در دستاوردهای علمی و نظامی

سخنران راهپیمایی 22 بهمن یکی دیگِ از دستاوردهای انقلاب اسلامی را پیشرفت در تمامی عرصه‌های نظامی اقتصادی پزشکی و علمی دانست و گفت: توصیه می‌کنم به همه شما عزیزان مخصوصاً صاحبان تریبون روحانیت و نخبگان جامعه کتاب صعود چهل‌ساله و نزدیک قله رو مطالعه کنیم مقایسه قبل و بعد از انقلاب با کل دنیا ماقبل از انقلاب کجا بودیم امروز کجا هستیم در اقتصاد در خودباوری.

 وی مطرح کرد: سپهبد رزم‌آرا این جمله رو دارد که می‌گوید ملت ایران لیاقت لوله هنگ سازی ندارد لوله آفتابه‌های قدیم پلاستیک نبود فلزی بود می‌گوید ما کشوری هستیم که نمی‌توانیم لیاقت نداریم لوله‌ی آفتاب درست کن اما امروز ما ازنظر علمی کجا هستیم در نانوتکنولوژی کجا هستیم در سلول‌های بنیادی در پرتاب ماهواره همین روزهای اخیر دستاوردهای اخیر دولت سیزدهم رو نگاه کنید در بسیاری از علوم ما در دنیا در رده‌های اول تا دهم قرار داریم قبل از انقلاب در سال 57 از 27 میلیون شخص واجد سوادآموزی بیش از چهارده میلیون بی‌سواد بوده‌اند امروز دانشگاه‌های ما نخبگان ما جامعه بانوان ما این دستاوردهای انقلاب اسلامی و اینجاست که این آیه شریفه مبارکه هفتم سوره مبارکه محمد(ص) مصداق پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساداتی اذعان داشت: امروز ما یک نمونه‌ای از این حضور باشکوه رو در این شهرستان دلاور و عزیز و ولایت پرور می‌بینیم و شهیدپرور می‌بینیم امروز دولت ما عزیزان دولت سیزدهم دارد خدمت می‌کند در دیپلماسی منطقه و ارتباطات جهانی و در عرصه‌های بسیار زیادی است، این دولت برگرفته از شعار انقلاب و خدوم و در خدمت مردم و حاضر است در همین شهرستان امسال الحمدالله کارهای بسیار خوبی شکل‌گرفته در آسفالت و روکش بسیاری از جاده‌ها گازرسانی به بخشی از روستاها امروز دولت نشان داده که حاضر است یک دولت وابسته نیست یک دولت خدوم و خدمتگزار به‌جای نگاه به غرب و به امثال برجام نگاه به امید او به شما ملت است.

* حضور مردم، وظیفه مسوولین را سنگین‌تر کرده است.

وی گفت:‌ جمله آخرم این حضور شما برای مسئولین تکلیف رو بیشتر می‌کند باید تلاش کنیم کوشش کنیم شبانه‌روز انقلابی جهادگونه مردم ما لیاقت بسیار بالایی دارند در عرصه‌هایی که نیاز به کار هست مخصوصاً مسائل اقتصادی و معیشتی در اشتغال باید کارکنیم تلاش کنیم ناامید نشویم.

*انتخابات 11 اسفندماه، وعده افتخارآفرینی دیگرِ این ملت خواهد بود.

حجت‌الاسلام ساداتی در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو گفت: اما مردم عزیز مثل همین راهپیمایی باشکوه، در یازدهم اسفندماه یک‌بار دیگِ ملت عزیز و عزیز و بزرگ و بصیر و ولایتمدار و شهیدپرور انقلاب اسلامی مخصوصاً شهرستان سرپل‌ذهاب در پای صندوق‌های رأی باید حاضر بشویم با انتخاب افراد اصلح با انتخاب شایسته‌ترین‌ها کسانی که در خط ولایت‌اند کسانی که خدومند کسانی که اهل مبارزه با فسادند کسانی که پرونده آن‌ها زندگی‌شان روشن و شفاف است. کسانی که مردمی هستند در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم هستند یک‌بار دیگِ برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام و این مردم ان‌شاءالله رقم خواهیم زد.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول