اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه عمرانی در سمنان با حضور وزیر اقتصاد

۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی سمنان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه عمرانی در سمنان با حضور وزیر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین بهره‌برداری هم‌زمان ۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی سمنان عصر امروز با حضور احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در شهرک صنعتی سمنان برگزار شد.

۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی به‌طور هم‌زمان در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان با اعتبار ۶۱۵ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

این مراسم هم‌زمان با آخرین روز دهه مبارک فجر در محل منبع بتنی پنج هزار مترمکعبی که با اعتبار بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال به اجرا رسیده است، برگزار شد.

تکمیل عملیات اجرایی مرحله اول مدول ۲ و طرح ارتقا و اصلاح سیستم استحصال آب خام صنعتی تصفیه‌خانه فاضلاب با هزینه ۷۳ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال، اجرای شبکه برق جهت نصب ۹ ترانسفورماتور و خرید ۲ عدد ترانسفورماتور ۵۰ کاوا به مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و پروژه فنس‌کشی به متراژ ۴۵ هزار متر به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در زمره پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شهرک صنعتی سمنان است.

پروژه خط انتقال پساب و مخزن ۲۰۰ مترمکعبی با اعتبار حدود ۲۳ میلیارد ریال، مشارکت در تکمیل اجرای پل ورودی با هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه و انتقال آب به منبع ۱۰ هزار در شهرک صنعتی سمنان به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی است.

اجرای ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ویژه اقتصادی سمنان نیز با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول