اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

احیاء ۷ هزار واحد تولیدی راکد از اقدامات مهم دولت سیزدهم است

معاون پارلمانی رئیس جمهور یک نمونه از اقدامات دولت سیزدهم را احیاء ۷ هزار واحد تولیدی راکد عنوان کرد و گفت: با تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های ناتمام بستر اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی ایجاد می‌شود.

احیاء ۷ هزار واحد تولیدی راکد از اقدامات مهم دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در آیین افتتاح و بهره‌برداری علاج‌بخشی سد بیدواز اسفراین، اظهارکرد: انگیزه و روحیه جهادی در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام وجود دارد و با این روحیه اقدامات مهم و به نتیجه رسیدن پروژه‌ها دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم کشور تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت است و رویکرد دولت نیز بهره‌برداری از طرح‌ها، اتمام پروژه‌هایی در این حوزه است، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در زمینه مدیریت منابع آب، توزیع و انتقال آب در حال انجام است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: با اجرای این پروژه‌ها، ناترازی در بخش‌های مختلف آب و انرژی در کشور رفع شود تا شاهد رفاه مردم و جلوگیری از توقف مراکز تولیدی و بخش کشاورزی باشیم.

وی به اجرای پروژه‌های زیرساختی مهم در استان خراسان‌شمالی در حوزه‌های مسکن، افزایش فضای آموزشی، تکمیل سدها، اجرای فیبر نوری و ایجاد دو شهرستان جدید اشاره کرد و بیان داشت: استان خراسان‌شمالی در بسیاری از حوزه‌ها پیشتاز است که این با همدلی مسوولان و استاندار محقق شده است که جای تشکر دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یک نمونه از اقدامات دولت سیزدهم را احیای ۷ هزار واحد تولیدی راکد عنوان کرد و افزود: با تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های ناتمام بستر اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی ایجاد می‌شود.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار رسمی نرخ بیکاری در کشور از ۹.۶ به ۷.۶ رسید که ۲ درصد کاهش یافته است و در خراسان‌شمالی کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری وجود داشته که از نقاط قوت است.

وی جلب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی، افزایش بهره‌وری، رشد اقتصادی، مهارت افزایی و اتمام کارها و پروژه‌های ناتمام را از نقاط قوتی عنوان کرد که باعث ایجاد شور و نشاط و امید می‌شود و هم در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور و معیشت مردم نیز موثر خواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: در جای جای کشور پروژه‌های بزرگ و مهمی با عزم، اراده و همت مسوولان در حال اجرا است که نویدبخش آینده و روزهای خوبی برای کشور است.

حسینی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دید وسیع یک تحول بنیادین ایجاد کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان رخداد بزرگ تاریخی است و مردم بعد از ۴۵ سال همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول