اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برپایی موکب پذیرایی همزمان با راهپیمایی ۲۲بهمن در ساری

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین کوی طبرستان ساری گفت: این کانون در آخرین روز دهه فجر، همزمان با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی موکب پذیرایی برپا کرد.

برپایی موکب پذیرایی همزمان با راهپیمایی ۲۲بهمن در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی نیرین در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز مازندران، اظهار کرد: در فصل زمستان اما بهار انقلاب، حضور با شکوه و عزتمندانه مردم شریف و همیشه در صحنه با برپایی جشن پیروزی انقلاب در صفوف غرور آفرین راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه دیگری آفرید.

برپایی موکب پذیرایی در راهپیمایی ساری

وی با بیان اینکه این حضور چنان عظیم برگزار شد که غالباً لنزهای دوربین از ثبت آن جا ماندند، افزود: در کنار این حضور برپایی غرفه‌های فرهنگی و موکب‌های پذیرایی هم چشمگیر بود و هم مورد استقبال جمع کثیری از شرکت‌کنندگان قرار گرفت و در این میان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین کوی طبرستان ساری نیز تلاش کرد تا نقش و وظیفه انقلابی خود را ادا کند.

برپایی موکب پذیرایی در راهپیمایی ساری

نیرین از برپایی موکب پذیرایی برای حاضران در راهپیمایی خبر داد و گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین کوی طبرستان ساری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از مردم حاضر در صحنه پذیرایی کرد.

برپایی موکب پذیرایی در راهپیمایی ساری

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول