اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۲۱ هزار نفر در چرام از پروژه‌های آب و فاضلاب بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: ۲۱ هزار نفر از مردم شهرستان چرام از پروژه‌های ابفا در دهه فجر بهره مند شدند.

۲۱ هزار نفر در چرام  از پروژه‌های آب و فاضلاب بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امید صالحی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های آب و فاضلاب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و سایر مسئولان استانی و شهرستانی گفت: یکی از مشکلات ما در استان به قدمت خطوط لوله و فرسودگی آنها مرتبط است.

صالحی افزود: برای حل این‌ چالش، در همه نقاط استان از محل ها و ردیف های مختلف بودجه ای، پروژه‌های اصلاح و توسعه را شروع کردیم و در این میان شهرستان چرام نیز بی نصیب نبود.

وی گفت: اصلاح و توسعه حدود ۲۰۰۰ متر از خطوط شبکه توزیع و انتقال آب در شهر چرام و روستای آرند بخشی از پروژه های ما با اعتباری قریب به ۴۰ میلیارد ریال بود.

مدیرعامل آبفا با بیان اینکه ۲۱ هزار نفر  از این پروژه ها منفعت می‌برند، گفت:  در سفر اول ریاست جمهوری به استان برای پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب چرام ۴۰ میلیارد تومان مصوب و تخصیص داده شد و این پروژه را در حدود یک سال و اندی اخیر از پیشرفت ۱۵ درصدی به ۹۵ درصد در حوزه سازه‌ای رساندیم و به محض تخصیص اعتبارات لازم بحث مکانیکال و نصب تجهیزات آن نیز حل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول