اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان با انشتار پیام مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از حضور مردم در راهپیمایی۲۲بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان با انشتار پیام مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.
در این پیام آمده است: مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی استان زنجان باری دیگر در جای جای پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل به مناسبت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به میدان آمدند و چهل و پنجمین سالگرد این پیروزی را جشن گرفتند.

در پیام مشترک امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: حضور حماسی، باشکوه و به یادماندنی مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان زنجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی را به نمایش گذاشت که همواره و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب و ولایت ، پیرو خط امامین انقلاب بوده اند.

در این پیام مشترک آمده است: به یقین این حضور باشکوه که مظهر شکوه، عظمت، وحدت و انسجام ملت قدرشناس و متعهد در پایبندی و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدا و معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با امام المسلمین مقام معظم‌رهبری‌ است، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبیده و نقشه‌های شوم آنان علیه وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساخت.

در بخش پایانی پیام امام جمعه و استاندار زنجان خطاب به مردم استان آمده است: قطعاً این ملت قدرشناس و انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان در گام بعدی مثل همیشه با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال،‌ برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم می افزایند.
پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول