اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند احدی اجازه تضعیف اقتدار ملی را ندارد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند و گفتند: حضور مردم در راهپیمایی نشان داد که مردم این سرزمین به احدی از بیگانگان اجازه تضعیف اقتدار و عزت ملی را نخواهند داد.

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند احدی اجازه تضعیف اقتدار ملی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: حضور باشکوه مردم مؤمن، متدین، انقلابی و ولایتمدار استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهرها و روستاهای مختلف استان تجدید میثاقی دیگر با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی و شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران و لبیک به ندای علمدار حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

در این پیام می‌خوانیم: این حضور باشکوه نشان داد مردان و زنان این سرزمین با وجود تبلیغات مسموم و شبانه‌روزی دشمنان و مزدوران استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، پایدارتر و مصمم‌تر از همیشه بر سر عهد خود با شهیدان و امام شهیدان هستند و با وحدت و یکپارچگی حول محور ولایت فقیه به احدی از بیگانگان اجازه نخواهند داد، مؤلفه‌های ایجاد و استحکام قدرت، اقتدار و عزت ملی را تضعیف کنند.

این پیام می‌افزاید: مردم شریف و غیور استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان دادند در مسیر حرکت تاریخی ملت قهرمان ایران در دستیابی به قله‌های پیشرفت و افتخار، دوشادوش هم‌وطنان خود در اقصی نقاط کشورمان، حفظ و حراست از کیان انقلاب اسلامی و تبعیت از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر خود فرض دانسته و حساب برخی کاستی‌ها، ضعف‌ها و مشکلات را از مبانی نورانی انقلاب شکوهمند اسلامی جدا می‌دانند و پرچم زیبا و پرافتخار ایران عزیز را نه فقط بر بازوان پرتوان خود، بلکه در قلب‌های زلال و سرشار از عشق و عطوفت خود به اهتزاز درمی‌آورند.

در این پیام آمده است: بدین‌وسیله ضمن ابراز مراتب تقدیر خاضعانه و تشکر خالصانه از حضور باشکوه شما مردم استان سمنان در این راهپیمایی حماسی، خداوند بزرگ را به شکرانه پیوند و انسجام ناگسستنی میان امام و امت سپاس فراوان گفته و سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول