اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

۳۰۰ استاد حوزه و دانشگاه پاسخگوی شبهات انتخاباتی

دبیر قرارگاه مردمی حضور گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه در راستای حضور و مشارکت در انتخابات، دعوت از ۳۰۰ استاد حوزه و دانشگاه برای دعوت به مشارکت و پاسخ به شبهات انتخاباتی و همچنین امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

۳۰۰ استاد حوزه و دانشگاه پاسخگوی شبهات انتخاباتی

حجت‌الاسلام مصطفی نگارشی دبیر قرارگاه مردمی حضور در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار داشت: با بسیج محلات و دانشگاه‌ها و مدارس استان صحبت‌های لازم صورت گرفته و تلاش می‌شود از ظرفیت آن‌ها برای مشارکت در انتخابات بهره ببریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد یاس و ناامیدی و همچنین شبهه پراکنی است که بر این اساس آمادگی ۳۰۰ استاد و تحلیلگر حوزه علمیه و دانشگاه به جلسات پاسخگویی به شبهات برنامه‌ریزی ‌شده است.

دبیر قرارگاه مردمی حضور عنوان کرد: طی دو هفته گذشته به همت کارگروه آموزش و اعزام قرارگاه حضور بیش از ۲۰هزار نفر از سخنرانی و پاسخ به شبهات توسط اساتید بهره بردند.

نگارشی بیان کرد: این اساتید حوزه و دانشگاه در روستاها، مدارس، دانشگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی، مساجد و محلات، نشسته‌ای تخصصی معلمان، ورزشکاران، طلاب، هنرمندان، دانشجویان و دانش آموزان به مدت ۲هفته حضور پیدا کردند.

دبیر قرارگاه مردمی حضور خاطرنشان کرد: از یکم الی یازدهم اسفند اوج فعالیت این قرارگاه مردمی است و نشست و دوره‌های آموزشی در حال برگزاری است، دست نیازمان به سمت اقشار مختلف جامعه است و از ظرفیت‌های مختلف بهره می‌بریم.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول