اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

زمان پخش سریال بیست کووید تغییر کرد

سریال «بیست‌کووید» که اثری طنز است و به حواشی ماجراهای پاندمی کرونا و تزریق واکسن پرداخته و روایتی از وقایع و اتفاقات این دوران دارد، از شب گذشته ـ ۲۲ بهمن ماه ـ ساعت ۱۹ روانه آنتن شبکه سه شده است.

زمان پخش سریال بیست کووید تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، زمان پخش مجموعه تلویزیونی «بیست‌کووید» به کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند از شب گذشته تغییر کرده و ساعت ۱۹ بجای ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

«بیست‌کووید» سریالی طنز است که به حواشی ماجراهای پاندمی کرونا و تزریق واکسن پرداخته و روایتی از وقایع و اتفاقات این دوران را تصویر می‌کند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: در شرایط کرونایی که کشور را فرا گرفته است، عده‌ای از مردم برای کمک به کادر درمان داوطلب شده و به میدان می‌آیند اما در این میان شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران متفاوت است.

علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، میرطاهر مظلومی، حسن زارعی، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، جواد سلطانی، بهار نوحیان، صفر کشکولی، حسام خلیل‌نژاد، علی ذکریایی، محمد دلگشا، فاطمه مقدس، پانته‌آ کیقبادی، فهیمه مؤمنی، بهار داورزنی، سعید ولی‌زاده، ابتسلام بغلانی، مرتضی شریف، یاسر حمزه، سارا سراجی، مرجان علوی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول