اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افزایش گیت‌های خروجی مرز مهران

فرماندار شهرستان مهران گفت: در روزهای اخیر به طور میانگین روزانه ۲۰ تا ۲۴ هزار نفر از مرز مهران تردد داشتند و گیت‌های خروجی به بیش از ۲۵ گیت افزایش یافت.

افزایش گیت‌های خروجی مرز مهران

علی‌عباس شفیعی فرماندار شهرستان مهران، صبح دوشنبه ۲۳ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در عید مبعث امسال با توجه به اینکه تردد زائرین برای رفتن به عتبات عالیات، در مرز مهران زیاد بود، در داخل پایانه مرزی زرباطیه با وجود ۱۰ گیت برای خروج، مشکل به وجود آمد و باعث معطلی زائرین به مدت تقریباً نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه می‌شد و نارضایتی آنها را به دنبال داشت. 

وی افزود: در این راستا جلسه‌ای با استاندار ایلام برگزار و ماحصل جلسه به معاون وزیر کشور منتقل شد و طبق دستور صادره، قرار شد جلسه‌ای با مسئولین محلی پایانه زرباطیه و شهرستان بدره عراق برگزار شود. 

فرماندار مهران ادامه داد: در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه و ساعت ۲ بعدازظهر به وقت ایران رئیس منفذ زرباطیه در راس هیأتی وارد پایانه شهید سلیمانی شد و مورد استقبال مسئولین محلی شهرستان مهران قرار گرفت. 

شفیعی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که در سالن جلسات پایانه شهید سلیمانی برگزار شد، در مورد چالش‌هایی که بین ۲ مرز وجود داشت از جمله افزایش گیت‌ها از ۱۰ به ۲۵ بحث و تبادل نظر شد و بلافاصله افزایش گیت‌ها اجرایی شد. 

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن اعیاد شعبانیه و تردد بیشتر زائران از مرز مهران و پایانه شهید سلیمانی انتظار می‌رود که ساعت ورود به مرز را مدیریت کنند. 

وی یادآور شد: از عید مبعث تا امروز روزانه و به طور میانگین ۲۰ تا ۲۴ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند و انتظار داریم در اعیاد شعبانیه این آمار تا مرز ۳۰ هزار نفر هم افزایش یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول