اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون استاندار تهران: روزانه ۳۵۰ تبعه غیرمجاز از شهرری جمع‌آوری می‌شوند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شهرستان ری به‌عنوان پایلوت طرح مقابله با اتباع بیگانه غیرمجاز در استان تهران انتخاب شده و روزانه ۳۵۰ نفر از اتباع درحال جمع‌آوری هستند.

معاون استاندار تهران: روزانه ۳۵۰ تبعه غیرمجاز از شهرری جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مهدی باب‌الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار چهره به چهره با شهروندان محله نفرآباد در مسجد شیخ طاهر، اظهار کرد: مقام معظم رهبری ری را قبله تهران نامیدند لذا در مدیریت شهرستان ری ما نیازمند آن هستیم که ابتدا معین کنیم قبله تهران باید دارای چه شرایط و خصوصیاتی باشد‌ سپس بررسی کنیم که آیا این شرایط امروز در سطح شهرستان ری برقرار است و یا باید با برنامه ریزی‌های لازم ایجاد شود که یکی از شرایط لازم وجود شهرداری ویژه و مستقل زیر نظر فرمانداری ویژه شهرستان ری می باشد که این یک نظریه کارشناسی شده و فارغ از دیدگاه سیاسی است.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه یکی از اقدامات و طرح های ما پیرامون شهرستان ثبت جهانی ری می‌باشد، گفت: ۸ هزار سال قدمت یعنی یک شهر جهانی؛ اتفاقی که در صورت وقوع خیر و برکت بسیاری را برای مردم شریف ری به همراه داشته و‌ سرعت رشد و توسعه شهرستان را چندین برابر خواهد کرد. 

وی افزود: شهرری بعنوان پایلوت طرح برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز انتخاب شده و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. اکنون با اختصاص مکان مناسب و همکاری سازمان ملی مهاجرت قرارگاه کنترل و برخورد با اتباع غیرمجاز در ری درحال تشکیل است. بنده به عنوان نماینده دولت و سخنگوی مردم شریف ری در تمامی جلسات و نشست های مرتبط، این دغدغه مهم مردم شهرستان ری را مطرح کرده و با جدیت به دنبال رفع آن هستیم.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: ری همواره مهد قهرمانان و پهلوانان رشته های مختلف ورزشی بوده است‌. همه باید کمک کنیم تا نام ری به عنوان شهر طلایی المپیکی ایران مجدداً احیا شود. یکی از طرح های ما در این حوزه ساخت و راه اندازی مجموعه ورزشی شامل خانه های تخصصی ورزش های مختلف می باشد که بر اساس توافقات انجام شده مقرر شد اداره ورزش و جوانان نسبت به معرفی یک قطعه زمین مناسب برای این طرح اقدام و ما نیز نسبت به جذب اعتبارات مالی لازم جهت ساخت مجموعه اقدام کنیم.

یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای زیرگذر در اطراف حرم سیدالکریم لازم است

باب الحوائجی در ادامه به موضوعات ترافیکی در ری به ویژه در محدوده آستان مقدس حضرت سیدالکریم اشاره کرد و ادامه داد: ما در شهرری با معضلات ترافیکی زیادی روبرو هستیم به ویژه در ایامی مانند ماه محرم، پیاده روی اربعین حسینی و یا ایام مسلمیه در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم با گره های ترافیکی سنگینی روبرو می شویم. یکی از طرح هایی که برای رفع این مشکل درحال مطالعه و طراحی می باشد اجرای زیرگذر مانند محدوده آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) در مشهد می باشد. درحال حاضر اجرای این طرح در حدود یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در این خصوص مذاکراتی با شهرداری تهران انجام شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: بنده از تمامی شما مردم شریف و ولایتمدار ری دعوت می کنم در روز ۱۱ اسفندماه باحضور گرم و پرشور خود در پای صندوق های اخذ رأی در تعیین سرنوشت و آینده کشور سهیم شده و تمامی طرح و نقشه های شوم دشمنان ملت ایران را نقش بر آب کنید. به فرموده مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و همه ما باید با حضور خود در صحنه انتخابات و با رأی به افراد صالح، سالم، متخصص و دلسوز به تشکیل مجلسی قوی و کارآمد کمک کنیم.

پایان پیام/۶۷۰۶۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول