اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداری شهرضا تقدیم شورای شهر شد

شهردار شهرضا گفت: در سال آینده بودجه‌ای که پیش‌بینی و تقدیم شورای اسلامی شهر شد بیش از هزار میلیارد تومان است که شاخصه‌های بودجه بر سه اصل پروژه‌های شاخص شهری، پروژه‌های مهم منطقه‌ای و پروژه‌های محله محور است.

بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداری شهرضا تقدیم شورای شهر شد

حمید شهبازی، شهردار شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرضا در دهه فجر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر با حضور استاندار اصفهان ۲۶ پروژه عمرانی، خدماتی، شهرسازی و ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد که ماحصل یک اراده و همکاری جمعی در مجموعه مدیریت شهری است و امیدواریم این پروژه‌ها رضایتمندی شهروندان را کسب کند.

وی با اشاره به افتتاح بلوار شهید سلیمانی گفت: خیابان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان پروژه شاخص از سال ۱۳۹۱ تاکنون هزار و ۸۰۰ متر آزادسازی انجام شده و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

شهبازی ادامه داد: شهرداری شهرضا با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، منابع مالی محدود دارد و نیاز است، مسؤولان استان توجه ویژه‌ای به این شهر مهم در جنوب استان داشته باشند.


مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری شهرضا

شهردار شهرضا گفت: در سال آینده بودجه‌ای که پیش‌بینی و تقدیم شورای اسلامی شهر شد بیش از هزار میلیارد تومان است که شاخصه‌های بودجه بر سه اصل پروژه‌های شاخص شهری، پروژه‌های مهم منطقه‌ای و پروژه‌های محله محور است که امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم رقم بخورد.

وی تصریح کرد: در دو ماه گذشته به واسطه همکاری معاونت عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار شهرضا در یک بازه ۴۰ روزه به عنوان اولین شهر در ۱۱۴ شهر استان در هفت محله هدف بازآفرینی، ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان تعریف شد.


بازدید استاندار اصفهان از پروژه‌های شهرداری شهرضا

 شهبازی با بیان اینکه رویکرد دولت توجه به اصل بازآفرینی است، خاطرنشان کرد: اگر سازمان مدیریت برنامه و بودجه و ستاد بازآفرینی کشوری اعتبار لازم را برای این پروژه‌ها اختصاص دهند، تحولی را در خدمت‌رسانی به مردم این مناطق شاهد هستیم.

شهردار شهرضا با بیان اینکه ۱۲۰ هکتار در بازنگری طرح تفصیلی به محدوده شهری این شهرستان اضافه شد، گفت: امروز با مشکلات بسیاری در حوزه تامین قیر مواجه هستیم و مردم انتظار دارند کوچه‌ها و خیابان‌های آنها آسفالت شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول