اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

رایان فاندینگ و تأمین مالی جمعی ۱۰ میلیاردی در کمتر از ۴۸ ساعت

سکوی تأمین مالی رایان فاندینگ در راستای جذب سرمایه برای طرح‌های کسب‌وکاری، در اولین پروژه خود توانست رکود خوبی از خود به جای بگذارد.

رایان فاندینگ و تأمین مالی جمعی ۱۰ میلیاردی در کمتر از ۴۸ ساعت

این روزها تأمین مالی برای طرح‌ها و پروژه‌ها، یکی از دغدغه‌های صاحبان ایده یا مالکان سرمایه است.

تأمین مالی جمعی توسط سکوهای دارای مجوز سازمان فرابورس ایران یکی از راه‌حل‌های کم دغدغه و پربازده است که رایان فاندینگ یکی از این سکوها به شمار می‌رود.

سکوی تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ در اولین طرح جذب سرمایه خود توانست برای پروژه شرکت تجارت گستر اریسا در کمتر از ۴۸ ساعت پس از اعلام پروژه روی سکو، 100 میلیارد ریال تأمین مالی کند.

به گزارش روابط عمومی رایان، سکوی مالی جمعی رایان فاندینگ دارای مجوز از سازمان فرابورس ایران و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران، اولین تأمین مالی جمعی خود را بر اساس طرح شرکت تجارت گستر اریسا و با مبلغ 100 میلیارد ریال تأمین کرد.

تأمین مالی جمعی این پروژه در این زمان کوتاه، به عنوان اولین پروژه رسمی این سکو، رکودی بسیار عالی است که رایان فاندینگ توانست به آن دست پیدا کند.

در اولین طرح رسمی جذب سرمایه رایان فاندینگ، مبلغ مورد نظر شرکت، در همان ساعات اولیه بارگزاری طرح توسط سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی تأمین شد. تمام افراد سرمایه‌گذار از طریق سامانه سجام تأیید هویت شده‌ و همه افراد حقیقی و حقوقی سرمایه‌گذار در این طرح، دارای کد سجام و تأیید این کد هویتی هستند.

سرمایه‌گذاران این طرح از سوی شرکت تجارت گستر اریسا، در طی یک سال ۴۰ درصد سود سالانه (معادل سود موثر سالانه ۴۵.۲ درصد) در چهار قسط سه ماهه دریافت می‌کنند. سود این سرمایه‌گذاران که توسط سرمایه‌پذیر و از طریق سامانه تأمین مالی جمعی رایان‌ فاندینگ پرداخت می‌شود، در سه ماهه اول، دوم و سوم ۹ درصد و در پایان طرح ۱۳ درصد از کل مبلغ پرداخت شده، خواهد بود.

سکوی رایان فاندینگ آماده پذیرفتن سرمایه پذیرانی می باشد که برای توسعه کسب و کار خود نیاز به سرمایه دارند و از طرفی محلی امن برای سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی می باشد که به دنبال سرمایه‌گذاری پر بازده در بازار موثر مالی هستند.

 

 

تأمین مالی جمعی چیست؟

تأمین مالی جمعی به فرایند تأمین سرمایه یا جمع‌آوری پول به صورت آنلاین و از طریق یک پلتفرم اینترنتی برای پروژه‌های جدید، طرح های نوآورانه و کسب‌وکارهای نوپا و کوچک گفته می‌شود.

امروزه تأمین مالی جمعی به یک کانال جدید و معروف مالی در جهان تبدیل شده است.

تأمین مالی جمعی بیشتر برای جذب سرمایه استارتاپ‌ها، ایده‌های نوین، پروژه‌های صنعتی، طرح‌های مسئولیت اجتماعی و پروژه‌های نیکوکاری کاربرد دارد.

 

معرفی رایان فاندینگ

سامانه تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ، مرجع جمع‌آوری سرمایه مورد نیاز تأمین مالی جمعی یا Crowdfunding برای انجام یک ایده و طرح، توسط جمعی از سرمایه‌‌گذاران به شمار می‌رود.

پلتفرم تأمین مالی جمعی رایان فاندینگ، پل ارتباطی میان کارآفرینان نوآور و سرمایه‌گذاران جسوری است که به دنبال روش متفاوتی برای خلق ثروت هستند.

در رایان فاندینگ، طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود، تا بتوانند به آسانی سرمایه‌گذاری نموده و سود دریافت کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول