اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فصل جدید «حسینیه معلی» از امشب روی آنتن می‌رود + فیلم

فصل جدید ویژه برنامه حسینیه معلی، ویژه اعیاد شعبانیه از امشب ۲۳ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد.

فصل جدید «حسینیه معلی» از امشب روی آنتن می‌رود + فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، فصل جدید ویژه برنامه «حسینیه معلی» ویژه اعیاد شعبانیه، از امشب ۲۳ بهمن ماه آغاز می‌شود. مطابق با جدول پخش شبکه سه سیما، این برنامه هر شب از شب سوم شعبان ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با شب ولادت امام حسین علیه السلام تا شب نیمه شعبان ۶ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

طبق اعلام سعید ستودگان تهیه کننده این برنامه، نزار قطری، میثم مطیعی، سیدمجید بنی‌فاطمه و سید رضا نریمانی در این برنامه حضور خواهند داشت؛ همچنین نجم الدین شریعتی اجرای این فصل از حسینیه معلی را بر عهده دارد.

در ۴ فصل گذشته «حسینیه معلی» سید مجید بنی‌فاطمه، مهدی رسولی، سعید حدادیان، حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، احمد واعظی، مهدی سلحشور، محمد صمیمی، عبدالرضا هلالی و میثم مطیعی به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند. 


کارشناسان فصل جدید حسینیه معلی

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما برنامه‌هایی همچون «محفل» و «حسینیه معلی» را هم‌افزایی دین و رسانه می‌داند. رئیس رسانه ملی می‌گوید «برنامه‌هایی چون حسینیه معلی و محفل نمایانگر هم‌افزایی و مکمل همدیگر شدن دین و رسانه هستند. حسینیه معلی ۳۰.۶ درصد مخاطب داشت و به ریشه‌های دوره تحول که بر مبنای منویات رهبری و دو محور هویت محوری و عدالت‌گستری گسترده شده، توجه کرد. مصادیق دو شعار اساسی هویت و عدالت به عنوان سرمشق و الگوی تحول به خوبی در این برنامه دیده شد. وجه عدالت گستری در نمایاندن و در قاب رسانه آوردن آیین‌ها و مناسک حسینی از نقاط مختلف کشور بود و نگاه امتی و جهانی بودن دعوت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) نیز در آن دیده می‌شد.»

پرمخاطب‌ترین برنامه مناسبتی تاریخ صداوسیما

برنامه «حسینیه معلی» در نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در مردادماه سال جاری با 30.6 درصد بیننده و رضایت 89.9 درصدی در صدر برنامه‌های مناسبتی محرم قرار گرفت.

محسن شاکری‌نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در رابطه با میزان بازدید این برنامه گفت: «حسینیه معلی» تمام رکورد‌های مربوط به برنامه ­های دینی را شکسته و حتی از برنامه ­های سرگرم ­کننده نیز مخاطب بیشتری به دست آورده است.

همچنین برنامه «حسینیه معلی» ساعت ۲۳:۱۵ هر شب از شبکه قرآن سیما نیز پخش خواهد شد.

تیزر فصل جدید «حسینیه معلی» را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول