اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تیک تاک بمب ساعتی در هتل‌های محل اسکان شهرک‌نشینان صهیونیست

رسانه‌های اسرائیلی درباره افزایش میزان جرم و جنایت بویژه تعرض جنسی به زنان و کودکان در هتل‌های محل اسکان «شهرک‌نشینان آواره» صهیونیست هشدار می‌دهند.

تیک تاک بمب ساعتی در هتل‌های محل اسکان شهرک‌نشینان صهیونیست

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛  پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که « ۱۱۶ پرونده در رابطه با شکایت و اتهام تجاوز جنسی به زنان و کودکان در هتل‌های محل اسکان اسرائیلی‌های آواره» به دلیل جنگ غزه که امروز ۱۲۹ روز از آغاز آن می‌گذرد، باز کرده است. 

 

 

روزنامه رأی الیوم، امروز دوشنبه (۱۲ فوریه)، با انتشار گزارشی از افشاگری رسانه‌ها و مقامات صهیونیست در این خصوص و پیگیری چندین پرونده تجاوز جنسی و فیزیکی به زنان و کودکان از جمله تعرض به آنهادر آسانسور‌های این هتل‌ها، ضرب و شتم در ملاء عام و رفتارهای زننده و منافی عفت در کمیته ارتقای جایگاه زنان در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر داد و نوشت که مدیر رفاه اجتماعی هتل‌های محل اقامت شهرک‌نشینان اسرائیلی در قدس میری فرانک در نشست با این کمیته با تایید این موضوع از تعرض یک مرد ۲۳ ساله به دختری ۱۳ ساله در سایه هرج و مرج پس از تخلیه شهرک‌های اسرائیلی گزارش داد. عضو انجمن مراکز مددکاری مایا اوبرباوم نیز به این کمیته گزارش داد که یکی از قربانیان در تماس با او با گریه گفته که توسط مردی که در هتل اقامت داشت مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. آن‌ها با هم صحبت کرده بودند و بعد از آن این مرد به اتاق او رفته و به او تجاوز کرده بود.

 

 

از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، حدود ۲۵۰ هزار شهرک‌نشین اسرائیلی ساکن اطراف نوار غزه و مناطق مرزی با لبنان، ناگزیر شده‌اند به هتل‌هایی که برای اسکان آنها اختصاص یافته، پناه ببرند. بیش از ۲۰۰ هزار شهرک‌نشین در همان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر گذشته به این هتل‌ها ارجاع داده شدند و طی هفته‌های آتی، بیش از ۵۶ هزار نفر دیگر به این افراد پیوستند و در ۳۸۰ هتل و مسافرخانه در سراسر اراضی فلسطین اشغالی اقامت گزیدند. 

 

 

رسانه‌های اسرائیلی با اشاره به این موارد، هتل‌های محل اقامت این شهرک‌نشینان آواره را به «بمب‌های ساعتی» تشبیه می‌کنند که هر لحظه ممکن است به دلیل جنایاتی از این دست منفجر شوند.

 

 

روزنامه تایمز اسرائیل در این‌باره نوشته که آوارگان اسرائیلی از مناطق شمالی و جنوبی در داخل هتل‌های اختصاص یافته در تل‌آویو و سایر مناطق مورد تعرض فیزیکی و جنسی قرار می‌گیرند و علاوه بر آن در مراکز آموزشی اختصاص یافته برای کودکان اسرائیلی نیز این امر تکرار می‌شود و حتی یک پرونده شکایت درباره تعرض یک نیروی امنیتی به یک دختربچه در این مراکز ثبت شده است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول