اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رسیدگی به صدها درخواست های حقوقی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه، مسئولان قضایی استان هرمزگان با استقرار در مسیر اصلی راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن در بندرعباس به درخواست های حقوقی صدها نفر از مردم رسیدگی کردند.

رسیدگی به صدها درخواست های حقوقی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در راستای عمل به دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ملاقات بی‌واسطه با مردم در ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان، با حضور مسئولین قضایی و کارشناسان حقوقی دادگستری استان هرمزگان، میز خدمت در مسیر راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن شهر بندرعباس بر پاشد و به درخواست های حقوقی و قضایی صدها نفر از مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد.  

  مسئولان قضایی استان هرمزگان در غرفه خدمت رسانی دادگستری استان به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کردند و ضمن ارائه مشاوره حقوقی و رسیدگی به درخواست های آنان در خصوص مطالب مطرح شده دستورات لازم را صادر نمودند.   

 در راستای عمل به دستورات ریاست قضاییه مبنی بر ملاقات بی‌واسطه با مردم در ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان، صبح امروز در جریان برگزاری راهپیمایی یوم اللّه ۲۲ بهمن، میز خدمت مسئولان قضایی دادگستری استان هرمزگان با هدف پیگیری و رفع مشکلات مردم برپا شد که مورد استقبال مراجعین قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول