اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توقیف ۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان

فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان گفت: در جریان بازرسی های به عمل آمده تعداد 223 فروند شناور متخلف در صیدگاه های استان توقیف شدند.

توقیف ۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان

کامران شریفی فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، طی گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت بیش از  62 هزار نفر ساعت توسط نیروهای یگان29 هزار و 494 فروند شناور صیادی(قایق و لنج) در ساحل و دریا مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده تعداد 223 فروند شناور ( قایق و لنج ) متخلف در صیدگاه‌های استان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود 103 هزار و 900 کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، 463 طاقه تورگوشگیر، 330 عدد لنگر، 137 دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

شریفی با اشاره به دستگیری یکهزار و293 نفر در این مدت ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذی صلاح معرفی شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان تصریح کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) ماموران یگان حفاظت شیلات استان به عنوان ضابط خاص قضایی و با مجوز استفاده از سلاح در پنج پایگاه بندر امام(ره)، هندیجان، و الفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول