اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رقابت ۴۵۹ نفر برای کسب ۱۲ کرسی مجلس با انصراف ۴ داوطلب در مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به انصراف ۴ داوطلب مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۴۵۹ نفر برای ۱۲ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه مازندران در رقابت هستند.

رقابت ۴۵۹ نفر برای کسب ۱۲ کرسی مجلس با انصراف  ۴ داوطلب در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه امسال در جلسه هیأت استانی بررسی تبلیغات انتخابات استان مازندران،  با بیان اینکه از زمان ثبت‌نام تاکنون تغییراتی داشتیم و تعدادی انصراف هم داشتیم،گفت: تاکنون ۴۵۹ نفر برای ۱۲ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه در رقابت هستند.

 
 وی با اشاره به اینکه از یک ماه گذشته تاکنون تمام سالن‌های در اختیار دستگاه‌های دولتی شناسایی شده‌اند،افزود: توسط هیأت تبلیغات تعرفه گذاری این سالن‌ها انجام می‌شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: مقرر شد سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی است، به عدالت در اختیار نامزدهای انتخاباتی در یک هفته تبلیغات انتخابات قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران افزود: نامزدهای انتخابات می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی و تعرفه اعلام شده، قرارداد منعقد نموده و از این سالن‌ها استفاده کنند.

عزیززاده گرجی ادامه داد: سالن‌های آمفی تئاترها و چند منظوره و سالن‌های ورزشی و هر مجموعه‌ای که مردم بتوانند در آن حضور پیدا کنند و در اختیار دستگاه‌های دولتی باشد، در اختیار نامزدها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تبلیغات خبرگان رهبری ۱۵ روز است و یک روز مانده به انتخابات پایان تبلیغاتشان خواهد بود، گفت: تبلیغات مجلس شورای اسلامی نیز یک هفته است و یک روز قبل از انتخابات و اخذ رای، تبلیغات‌شان به پایان می رسد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بخشی از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و حضور باشکوه و حماسه آفرین مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: گرچه دشمنان ما خیلی تلاش کردند و در بیرون و درون کشور هزینه کردند تا مردم در صحنه حضور پیدا نکنند و در میدان نباشند اما هدف‌شان نقش بر آب شد و به پشتوانه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،مردم پای کار آمدند و ثابت کردند که در شرایط سخت حضور بیشتری دارند.خداوند متعال را شاکریم به واسطه هدایت های داهیانه رهبری و به برکت خون مطهر شهدا شاهد خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی و عوامل فریب خورده داخلی هستیم.


وی ادامه داد: به واسطه خون شهدا و مجاهدت ایثارگران و رهبری امامین انقلاب، دلبستگی و دلدادگی به نظام و ولایت و انقلاب اسلامی در بین مردم نفوذ پیدا کرده و در جای جای ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مردم در ۴۵ سالگی انقلاب به درستی نشان دادن که پای انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: مسوولان باید برای رفع مشکلات مردم و تقویت اعتماد عمومی درجامعه بسیج شوند.


وی به جمله معروف امام (ره) که فرمودند "ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم" اشاره کرد و افزود: صدور انقلاب را در جای جای جهان به وضوح مشاهده می‌کنیم و اکنون به لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و یمن رسیده  و پیرامون انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه جمع شده‌اند و ان شاءلله روز به روز این حضور و صدور بیشتر خواهد شد.


معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه ما مسئولین باید قدردان همه مردم بوده و حق شهروندی را برای همگان قائل باشیم، اظهار کرد: حتی برای کسی که با نظام مسئله دارد هم باید زیبایی‌ها و لطافت و ظرافت نگاه انقلاب و امام بزرگوار و رهبری معظم را ترسیم کرد و به نوعی به همه جامعه تصلی داد.


وی با اشاره به اینکه حماسه دوم را هم مردم با حضورشان در انتخابات می آفرینند، خاطرنشان کرد: شک نداریم مردم پای کار هستند و با حضورشان حماسه می آفرینند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول