اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فراکسیون حزب الله: اسرائیل حماقت کند، پاسخ می‌دهیم

عضو فراکسیون وفادارای به مقاومت که وابسته به حزب الله لبنان است، تأکید کرد که دشمن باید بداند در برابر مقاومت و ملتی قرار دارد که قدرتش زیاد است و در برابر تهدیدها عقب نمی‌نشیند.

فراکسیون حزب الله: اسرائیل حماقت کند، پاسخ می‌دهیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفادارای به مقاومت (وابسته به حزب الله لبنان) هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی حماقت بزرگی کند یا پای خود را از حد فراتر بگذارد، با پاسخ مناسبی روبرو خواهد شد.

الموسوی به بیان اینکه در این صورت، دشمن، شاهد حملات بیشتری خواهد بود، گفت: این، چیزی است که فرماندهان مقاومت وعده داده‌اند. دشمن باید بداند که در برابر مقاومتی قرار دارد که قدرتش زیاد است و در برابر ملتی که به هیچ عنوان در برابر تهدیدها عقب نمی‌نشیند».

پایگاه خبری العهد به نقل از این مقام لبنانی گزارش داد: «پیش از این، دشمن می‌توانست فقط فرودگاه بیروت، نیروگاههای برق یا زیرساختها را در هر منطقه از لبنان هدف قرار دهد، ولی الان و پس از گذشت تقریبا پنج ماه، همچنان قواعد درگیری ثابت است؛ هر چند دشمن حملاتی انجام داده و حزب الله نیز مقابله به مثل کرده است».
در ادامه حمایت از ملت فلسطین، جنبش حزب الله امروز دوشنبه از حملات دقیق و موفق به مواضع ارتش اشغالگر اسرائیل در نقاط مختلف مرز لبنان خبر داد.

حزب‌الله روز گذشته نیز گفت که تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پایگاه رویسات العلم و مزارع اشغالی شبعا را با موفقیت هدف قرار داده است. این گروه مقاومت در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که به گروهی از نظامیان اسرائیلی در نقطه مرزی «مثلث الطیحات» حمله و تعدادی از آن‌ها را کشته و زخمی کرده است .

ادامه حملات حزب‌الله لبنان علیه مواضع اشغالگران در حالی امروز وارد صد و بیست و هشتمین روز شد که رادیو ارتش اسرائیل روز گذشته از انتقال یک لشکر از غزه به سمت مرز لبنان خبر داد.

به گفته رادیو ارتش اسرائیل، تنش میان فرماندهان نظامی اسرائیلی نشان از در تنگنا قرار گرفتن ارتش این رژیم برای مواجهه در دو جبهه جنوب (غزه) و شمال (مرز لبنان) دارد، به طوری که فرمانده جبهه جنوب چند هفته پیش خواستار عدم انتقال لشکر ۳۶ به مرز لبنان شده بود، اما در نهایت سران ارتش تصمیم گرفتند تا این لشکر که از بزرگترین لشکرهای ارتش است را به مرز لبنان منتقل کنند.

انتقال یک لشگر از غزه به مرز لبنان همچنین در حالی است که سید حسن نصرالله چندین بار هدف اصلی عملیات‌های حزب‌الله را نه ورود به جنگ تمام‌عیار با صهیونیست‌ها، بلکه کاهش فشار از روی نیروهای مقاومت در غزه عنوان کرده است

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول