اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هشتک زمین فوتبال چوار ترند یک توییتر فارسی شد

فعالان فضای مجازی در ایلام به مناسبت سالروز شهادت جوانان و نوجوانان زمین فوتبال شعر چوار، هشتک زمین فوتبال چوار را ترند یک توییتر فارسی کردند.

هشتک زمین فوتبال چوار ترند یک توییتر فارسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ فعالان فضای مجازی در ایلام به مناسب سالروز شهادت جوانان و نوجوانان زمین فوتبال شهر چوار هشتک #زمین فوتبال چوار را ترند یک توییتر فارسی کردند.

۲۳ بهمن سال ۶۵ برای فوتبال دوستان روز غم انگیز است، روزی که در جریان جنگ تحمیلی، جنگنده های رژیم بعث عراقی، مسابقه فوتبال بین تیم های چوار و ایلام را در زمین فوتبال شهر چوار مورد حملات بی رحمانه قرار دادند و تعداد ۱۵ نفر از بازیکنان، مربیان و تماشاگران را شهید و تعدادی را مجروح کردند.

حال با گذشت ۳۷ سال از وقوع این حادثه تاریخی و دردناک کاربران فضای مجازی به ویژه در استان ایلام با هشتک های #زمین_فوتبال_چوار، #چوار و دروازه_بهشت این حادثه را مورد توجه قرار دادند.

یکی از کاربران در توییتر نوشت: امروز سالروز بازی ناتمامی است که یک جنایت غیر انسانی است که دقیقه های پایانی به خودش را ندید.

کاربری دیگر سعی کرد با معرفی کتابی که درباره این حادثه به رشته تحریر درآمده به معرفی ابعاد آن بپردازد.

کاربر دیگری نوشت؛ ۲۳ بهمن سال ۶۵ واقعه عظیمی در استان ایلام و #زمین_فوتبال_چوار به وقوع پیوست که به جرئت می توان آن را بزرگترین رویداد تاریخ فوتبال ایران نامید.

جای خالی این حادثه تاریخی در تقویم ملی و تقویم فیفا خالی است، که این موضوع نیز مورد انتقاد و مطالبه کاربران فضای مجازی بود که جا دارد مسئولان استانی این رویداد را تقویم ها ثبت کنند.

کاربری در توییتر نوشت: ۲۳ بهمن برای ما ایلامی ها یادآور مظلومیت شهدای ورزشکار #زمین_فوتبال_چوار هست، جنایتی غیرانسانی و داغی دردناک و جگر سوز که جایش در تقویم ملی خالیست؛ نباید فقط به یک یادآوره محدود استانی بسنده شود و گمنام بماند.

کاربر دیگری جمله از رهبر انقلاب راجع به این حادثه را یادآور شد.

رهبر انقلاب: این حادثه (زمین فوتبال چوار) باید برای مردم تبیین شود تا آنها با شهدای چوار ایلام آشنا شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول